Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 1200 XCX - 2016

56500 Km
Blauw
triumph - tiger-1200-xcx
triumph - tiger-1200-xcx
triumph - tiger-1200-xcx
triumph - tiger-1200-xcx
triumph - tiger-1200-xcx
triumph - tiger-1200-xcx
triumph - tiger-1200-xcx
triumph - tiger-1200-xcx
triumph - tiger-1200-xcx
triumph - tiger-1200-xcx
triumph - tiger-1200-xcx
triumph - tiger-1200-xcx
triumph - tiger-1200-xcx
triumph - tiger-1200-xcx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Het topmodel van de Tiger 1200, XCx uitvoering met o.a abs, cruise control, TSAS elektronische vering, rij modi, elektrisch windscherm, bellypan, valbeugel, navigatie steun, mistlampen, spaakwielen en aluminium Triumph kofferset.

Compleet met sleutels en boekjes. Van 1e eigenaar en dealer onderhouden. Laatste onderhoud bij 55.800km twv e1.500,- met o.a nw banden. (factuur aanwezig)

Meer info of afspraak bel gerust met M: 06-18 139 389. Inruil, financiering en bezorgen mogelijk.

  • Afleverkosten inclusief garantie E199,-
     

  • MOTO WIJMA
    Zwettestraat 14
    8912 AH Leeuwarden
    M: 06-18139389
    E: info@motowijma.nl

    Openingstijden:
    Woensdag t/m Zaterdag van 9.00 t/m 17.00uur.
    Bel gerust voor een afspraak buiten openingstijden.

  • Uw motor snel, veilig en voor een goede prijs verkopen? Wij zijn altijd opzoek naar motoren voor eigen inkoop. Vul het formulier in op www.motowijma.nl en ontvang meteen reactie.

  • Wij leveren al onze motoren met 10 dagen gratis verzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Wijma
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: DUCATI in 1968 - In 1968 betoverde Ducati motorenthousiastelingen met de magische prestaties van de 450 Mark 3D (reed meer dan 170 km/h), het eerste productiemodel Ducati met desmodromische distributie. Desmodromisch: de beide bewegingen van de klep worden beheerst. Zie het als een boomstam die je doorzaagt. De heen én weergaande beweging wordt beheerst. Een niet-desmodromische bediening is bijvoorbeeld een deurklink; naar beneden wel, omhoog niet. Met het lichtten van in- en uitlaatkleppen gebeurt in conventionele blokken hetzelfde. De klep wordt door de nokkenas neerwaarts bedient. Het sluiten gebeurt onder veerspanning. Bij een desmodromische klepbediening gebeurt dit ook door de nokvorm.
© 2000 - 2025 Motoroccasion