Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2024

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.790,- € 7.290,- p/mnd klik hier
2012, 39084 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.249,- p/mnd klik hier
2013, 43350 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 4.950,- € 6.250,- p/mnd klik hier
2013, 16500 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2013, 18623 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.650,- p/mnd klik hier
2013, 25400 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.650,- p/mnd klik hier
2013, 31800 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2013, 16000 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2013, 18627 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2013, 23000 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 7.090,- p/mnd klik hier
2013, 16968 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2013, 23000 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 6.890,- € 7.290,- p/mnd klik hier
2013, 32296 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.990,- € 7.490,- p/mnd klik hier
2013, 28804 Km
KAWASAKI Z 800 E ABS
KAWASAKI Z 800 E ABS
€ 4.600,- p/mnd klik hier
2014, 62000 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2014, 63606 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2014, 55701 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.595,- p/mnd klik hier
2014, 39841 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.749,- p/mnd klik hier
2014, 69678 Km
KAWASAKI Z 800 E ABS
KAWASAKI Z 800 E ABS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2014, 28108 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 6.789,- p/mnd klik hier
2014, 27968 Km
Een stukje historie: BMW in 1955 - In 1955 besloot men bij BMW zowel de voor- als de achterkant van de motorfietsen te verbeteren. De telescoopvork werd vervangen door een Earles schommelvoorvork en de plunjervering door een gewone achtervork met twee veer/dempereenheden. Dat zorgde voor een beter weggedrag, maar had ook nadelen: de schommelvork was eigenlijk ouderwets en stuurde bovendien zwaar, omdat er een flink gewicht heen en weer gezwaaid moest worden
© 2000 - 2024 Motoroccasion