Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 800 ABS - 2013

Garantie: Ja
7267 Km
Black
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
kawasaki - z-800-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Kawasaki Z800 ABS
Uniek lage km stand
Bouwjaar 2013 ( Afkomstig van 1e eigenaar)
Km Stand 7267
Voorzien van Akrapovic Demper (Uitneembare db killer aanwezig)
Krachtige 4 cilinder 
Motor in zeer nette staat
voorzien van zgan Michelin Bandenset
Recent onderhoud gehad
Slijtage delen in goede staat
Voorlopig geen onderhoud

Motor staat klaan en kan direct afgehaald worden

Gratis tenaamstelling 
Gratis 5 dagen all-risk dekking
Betaling per: Pin , Bankoverschrijving , Contant 
Inruil / Financiering mogelijk
 

Contact gegevens:

Huijgen Motoren 
De Kronkels 31c
3752LM Spakenburg
Tel 0332999800 (ook WhatsApp)

Openingstijden:

Ma - Vrij 08:00 - 18:00
Za          08:00 - 16:00
In de avond op afspraak


 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Huijgen Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion