Nieuwsbrief:

Huijgen Motoren

De beste service,  meer dan 30 jaar ervaring, persoonlijk contact.
Alle motoren van Huijgen Motoren
64 motoren gevonden
VENT DERAPAGE RR 125 4T
VENT DERAPAGE RR 125 4T
€ 6.799,- p/mnd klik hier
2023, 1 Km
MV AGUSTA BRUTALE 800 DRAGSTER RR
MV AGUSTA BRUTALE 800 DRAGSTER RR
€ 12.995,- p/mnd klik hier
2015, 30900 Km
HARLEY-DAVIDSON V-ROD VRSCA
HARLEY-DAVIDSON V-ROD VRSCA
€ 8.995,- p/mnd klik hier
2002, 31265 Km
YAMAHA TMAX DX
YAMAHA TMAX DX
€ 10.395,- p/mnd klik hier
2019, 18830 Km
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER S FXDLS
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER S FXDLS
€ 18.495,- p/mnd klik hier
2017, 26038 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.349,- p/mnd klik hier
2003, 85878 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 8.995,- p/mnd klik hier
2002, 68000 Km
SUZUKI GSF 650 SA
SUZUKI GSF 650 SA
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2015, 47498 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 6.599,- p/mnd klik hier
2016, 19776 Km
BMW R 1150 R
BMW R 1150 R
€ 3.195,- p/mnd klik hier
2001, 36779 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER NIGHTSTER XL 1200 N
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER NIGHTSTER XL 1200 N
€ 8.249,- p/mnd klik hier
2008, 17939 Km
PIAGGIO MP3 250 LT
PIAGGIO MP3 250 LT
€ 2.650,- p/mnd klik hier
2009, 22915 Km
MV AGUSTA BRUTALE 800 RR
MV AGUSTA BRUTALE 800 RR
€ 10.495,- p/mnd klik hier
2016, 14757 Km
SUZUKI SV 650
SUZUKI SV 650
€ 7.249,- p/mnd klik hier
2022, 1685 Km
ITALJET DRAGSTAR 200 LIMITED EDITION
ITALJET DRAGSTAR 200 LIMITED EDITION
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
YAMAHA XSR 900
YAMAHA XSR 900
€ 9.199,- p/mnd klik hier
2019, 19988 Km
KAWASAKI VULCAN S
KAWASAKI VULCAN S
€ 8.149,- p/mnd klik hier
2020, 6349 Km
HONDA X-ADV
HONDA X-ADV
€ 9.949,- p/mnd klik hier
2019, 20512 Km
HONDA CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT
HONDA CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT
€ 15.449,- p/mnd klik hier
2020, 2937 Km
SYM FIDDLE II 125
SYM FIDDLE II 125
€ 2.195,- p/mnd klik hier
2016, 8303 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion