Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 6.895,- p/mnd klik hier
2012, 43984 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2013, 34242 Km
KAWASAKI Z 1000 SX TOURER ABS
KAWASAKI Z 1000 SX TOURER ABS
€ 6.990,- € 7.490,- p/mnd klik hier
2013, 46559 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2014, 32255 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2014, 23463 Km
KAWASAKI Z 1000 SX TOURER ABS
KAWASAKI Z 1000 SX TOURER ABS
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2014, 48514 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 7.949,- p/mnd klik hier
2014, 42471 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2014, 34083 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 8.495,- p/mnd klik hier
2014, 20951 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2015, 65507 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 7.240,- p/mnd klik hier
2015, 41196 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2015, 33428 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2015, 39365 Km
KAWASAKI Z 1000 SX TOURER
KAWASAKI Z 1000 SX TOURER
€ 8.949,- p/mnd klik hier
2015, 29709 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2016, 59780 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 8.099,- p/mnd klik hier
2016, 30888 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 8.190,- p/mnd klik hier
2016, 45659 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2016, 32793 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2016, 40334 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 7.995,- € 8.345,- p/mnd klik hier
2016, 23043 Km
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion