Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2017, 27736 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2017, 5853 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 6.975,- p/mnd klik hier
2017, 8054 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 6.850,- p/mnd klik hier
2018, 11479 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2018, 14376 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2018, 20200 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2018, 26606 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 6.745,- € 6.995,- p/mnd klik hier
2018, 21368 Km
KAWASAKI NINJA 650 ABS SE
KAWASAKI NINJA 650 ABS SE
€ 5.950,- € 6.450,- p/mnd klik hier
2019, 10000 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2019, 12302 Km
Merkdealer
KAWASAKI NINJA 650 ABS SE
KAWASAKI NINJA 650 ABS SE
€ 6.895,- p/mnd klik hier
2019, 32427 Km
KAWASAKI NINJA 650 ABS SE
KAWASAKI NINJA 650 ABS SE
€ 6.895,- p/mnd klik hier
2019, 26957 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2019, 35137 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2019, 7676 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 6.995,- p/mnd klik hier
2019, 18657 Km
KAWASAKI NINJA 650 SPORT
KAWASAKI NINJA 650 SPORT
€ 7.290,- p/mnd klik hier
2019, 24154 Km
KAWASAKI NINJA 650 KRT EDITION
KAWASAKI NINJA 650 KRT EDITION
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2020, 14823 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 7.350,- p/mnd klik hier
2020, 13773 Km
KAWASAKI NINJA 650
KAWASAKI NINJA 650
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2021, 5142 Km
Merkdealer
KAWASAKI NINJA 650 KRT EDITION
KAWASAKI NINJA 650 KRT EDITION
€ 7.650,- p/mnd klik hier
2021, 23833 Km
Wist u dat: In de motortaal "Earles vering" betekent: Variant op de schommelarmvork, waarbij lange schommelarmen worden gebruikt die het scharnierpunt achter het voorwiel leggen. Komt ondermeer voor bij modellen van BMW en Douglas uit de jaren vijftig en zestig. Dit ontwerp voorvork heeft dezelfde voordelen als een conventionele schommelarmvork met korte schommelarmen en parallel-hulpvork. Immers, het onafgeveerde gewicht is ook hier gering. Een extra voordeel van de Earles-vork is dat bij sterk remmen de motorfiets nauwelijks de neiging vertoont voorover te duiken. De Earles-voorvork werd door motorconstructeurs in de jaren zestig vervangen door de telescopische voorvork. Op beperkte schaal wordt de Earles-vork nog toegepast op zijspanmotorfietsen
© 2000 - 2025 Motoroccasion