Nieuwsbrief:

HONDA  CBR 600 F - 2007

39900 Km
Rood/Zwart
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
honda - cbr-600-f
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
STUNTMOTOR // Veel aangedaan maar nog niet af. Motor heeft lichte kras schade aan topkuip en zijkuipen. Afgezien hiervan geen beschadigingen of de beschadigde delen zijn vervangen voor nieuw. Origineel Nederlandse motor met 2 sleutels en boekjes. Zichtbaar binnengestaan en goed op gepast. 

Wat is al gedaan / nieuw / 0km:
Onderhoud: Olie + filter, K&N luchtfilter, bougies, rem olie v&a, koelvloeistof.
Stuntparts: kettingset 15/60 did ketting, sump buffle in het carter, carterstop met magneet, crashbar l&r, steel subcage, short exhaust, hot boddies knipperlichten voor, verstelbare rem/koppelings hendel, rvs 3 delige remleiding voor, rvs remleiding achter, sharkfin, valdoppen achterbrug.

Gebruikte onderdelen gemonteerd: set zgan Michelin banden en gear-indicator. Los erbij: superbike stuur met kroonplaat, nieuwe versterkte koppelingsplaten.

Wat kan je doen? originele kettingset erweer onder en rijden. Of topkuip afzagen, stuur monteren en nog een extra rem. Dikke stickerset erop en stunten maar.

Mag bij een net bod weg, anders bouw ik er rustig mee door. 

  • Afleverkosten inclusief garantie E199,-
     

  • MOTO WIJMA
    Zwettestraat 14
    8912 AH Leeuwarden
    M: 06-18139389
    E: info@motowijma.nl

    Openingstijden:
    Woensdag t/m Zaterdag van 9.00 t/m 17.00uur.
    Bel gerust voor een afspraak buiten openingstijden.

  • Uw motor snel, veilig en voor een goede prijs verkopen? Wij zijn altijd opzoek naar motoren voor eigen inkoop. Vul het formulier in op www.motowijma.nl en ontvang meteen reactie.

  • Wij leveren al onze motoren met 10 dagen gratis verzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Wijma
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Mousetrap" betekent: Hefboommechaniek dat door Harley-Davidson in de periode 1952—1967 werd gebruikt bij de introductie van de handkoppeling en voetschakeling op de zware 1200CC modellen. De fabrieksaanduiding was clutch booster. Omdat het koppelingsmechanisme was ontworpen voor voetkoppeling en ongewijzigd bleef, bleek handbediening te zwaar, waarbij een sterke hulpveer en een kantelmechanisme uitkomst boden. De bijnaam mousetrap voor dit mechaniek werd ontleend aan het risico dat bij demontage bestond. Menig sleutelaar blesseerde de toppen van zijn vingers door niet te anticiperen op het omklappen van het mechaniek, wanneer het stangetje van de koppelingshevel werd verwijderd, waarmee de verankering van het mechaniek verdween. Overigens kan om dit probleem te elimineren een mousetrap eliminator worden gekocht, een hulpstuk dat het kantelmechaniek vastzet.
© 2000 - 2025 Motoroccasion