|
Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, OHC, 45° V-twin, tweecilinder |
Boring x slag | 83|74.4 |
Cilinder inhoud | 805 |
Comp. verhouding | 9.4 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 53|39|6000 |
Max. koppel | 69|4000 |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 15.5 |
Topsnelheid | 160 |
ABS | nee |
Frame | stalen wiegframe |
Vering voor | telescopische voorvork, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veerweg 140 mm |
Vering achter | Swingarm, schroefveren, oliegevulde schokdempers, veervoorspanning 7-voudig instelbaar, veerweg 105 mm |
Remmen voor | enkele 300 mm schijf |
Remmen achter | 180 mm trommelrem |
Voorband | 130/90 - 16 MC |
Achterband | 170/80 - 15 M/C |
Wielbasis | 1655 |
Lengte | 2370 |
Breedte | 920 |
Hoogte | 1125 |
Zithoogte | 700 |
Drooggewicht | 247 |
Leverbare kleuren | Zwart, Grijs/Geel, Zwart/Zilver |
Beschrijving | Zijn uiterlijk is totaal vernieuwend, maar nog steeds helemaal Intruder en helemaal Suzuki. De stijl van de Intruder M800 stroomt vanaf de nieuwe koplamp en upside-down voorvork, door naar de classic V-Twin motor tot aan de achterzijde naar het scherp gevormde achterspatbord.
De Intruder M800 krijgt zijn klassieke ‘hard-tail look’ die zo geliefd is, met de vering en handling van een soft-tail frame welke nodig is voor prestaties. |