Nieuwsbrief:

MV AGUSTA  F3 675 - 2012

Bouwjaar:
2012
Kleur:
Rood
Vermogen:
94 kW
Teller:
4.110 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
mv-agusta - f3-675
mv-agusta - f3-675
mv-agusta - f3-675
mv-agusta - f3-675
mv-agusta - f3-675
mv-agusta - f3-675
mv-agusta - f3-675
mv-agusta - f3-675
mv-agusta - f3-675
mv-agusta - f3-675
mv-agusta - f3-675
mv-agusta - f3-675
mv-agusta - f3-675
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop: MV Agusta F3 675 (2012) – €9999

• Bouwjaar: 2012
• Kilometerstand: 4.110 km
• 675cc driecilinder – Italiaanse supersport
• Rode uitvoering – echte blikvanger
• Speciaal model – voor liefhebber of verzamelaar
• Zeer lage kilometerstand – bijna nieuwstaat
• Rijklaar

Meer info? Stuur gerust een bericht!

  • -----

    Wij zijn doorlopend op zoek naar vooral BMW-motorfietsen van alle modellen en bouwjaren. (Maar ook andere merken kunt u uiteraard bij ons aanbieden!) Lang stilgestaan, defect, of geschikt voor onderdelen? Geen probleem! Wij ontvangen graag uw aanbod.

    Daarnaast bieden wij altijd ongeveer 40 diverse modellen low-budget BMW-motoren aan. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.

    Ook voor motoronderhoud en reparaties bent u bij ons aan het juiste adres.
     

    Onze gegevens:
    SWIFT MOTOREN B.V.
    Zeno van Citiumstraat 4
    1349 GK Almere
    📧 info@swiftmotoren.nl
    📞 036-5255590

    Openingstijden:

    Dinsdag t/m vrijdag: 09:00 - 18:00 uur
    Zaterdag: 09:00 - 17:00 uur

    Bel of mail vrijblijvend!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Swift Motoren B.V.
Zeno van Citiumstraat 4
Almere
Plan de route
036-5255590
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion