Nieuwsbrief:

Swift Motoren

Swift Motoren voor in en verkoop motoren, reparatie en onderhoud van alle soorten motoren. Altijd 30 lowbudget motoren op voorraad.
Alle motoren van Swift Motoren
52 motoren gevonden
BMW K 100
BMW K 100
€ 6.975,- p/mnd klik hier
1990, 14600 Km
TRIUMPH THRUXTON 900
TRIUMPH THRUXTON 900
€ 4.975,- p/mnd klik hier
2004, 11673 Mls
BMW R 75/7
BMW R 75/7
€ 3.975,- p/mnd klik hier
1977, 50552 Km
BMW R 100 RT
BMW R 100 RT
€ 3.275,- p/mnd klik hier
1979, 51755 Km
HONDA GB 500 TT
HONDA GB 500 TT
€ 3.775,- p/mnd klik hier
1990, 27295 Mls
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
€ 4.275,- p/mnd klik hier
2005, 111821 Km
DUCATI MULTISTRADA 1000 DS
DUCATI MULTISTRADA 1000 DS
€ 2.975,- p/mnd klik hier
2003, 60903 Km
HONDA PES 125
HONDA PES 125
€ 1.250,- p/mnd klik hier
2007, 31460 Km
SYM JOYMAX 300I
SYM JOYMAX 300I
€ 2.975,- p/mnd klik hier
2020, 26388 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 5.975,- p/mnd klik hier
2003, 70721 Km
SUZUKI BURGMAN AN 650
SUZUKI BURGMAN AN 650
€ 2.450,- p/mnd klik hier
2004, 37795 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCU
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCU
€ 6.250,- p/mnd klik hier
1992, 35399 Mls
YAMAHA XS 650 SE
YAMAHA XS 650 SE
€ 3.475,- p/mnd klik hier
1988, 72495 Km
YAMAHA XS 650 SE
YAMAHA XS 650 SE
€ 2.975,- p/mnd klik hier
1983, 1 Km
BMW R 1100 RT
BMW R 1100 RT
€ 1.375,- p/mnd klik hier
1996, 185773 Km
BMW K 1200 RS
BMW K 1200 RS
€ 2.975,- p/mnd klik hier
1997, 26704 Km
HONDA XBR 500
HONDA XBR 500
€ 1.475,- p/mnd klik hier
1988, 63237 Km
BMW R 1200 ST
BMW R 1200 ST
€ 1.975,- p/mnd klik hier
2005, 161521 Km
BMW R 1100 S
BMW R 1100 S
€ 2.275,- p/mnd klik hier
2004, 94689 Km
BMW K 75 RT
BMW K 75 RT
€ 1.775,- p/mnd klik hier
1991, 94754 Km
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion