Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
PIAGGIO MP3 400 LT
PIAGGIO MP3 400 LT
€ 1.950,- p/mnd klik hier
2009, 35651 Km
PIAGGIO MP3 400 LT
PIAGGIO MP3 400 LT
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2009, 54205 Km
PIAGGIO MP3 400 TOURING
PIAGGIO MP3 400 TOURING
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2009, 59755 Km
PIAGGIO MP3 400 LT TOURING
PIAGGIO MP3 400 LT TOURING
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2009, 30427 Km
PIAGGIO MP3 400 LT SPORT
PIAGGIO MP3 400 LT SPORT
€ 2.750,- p/mnd klik hier
2010, 27556 Km
PIAGGIO MP3 400 LT
PIAGGIO MP3 400 LT
€ 1.750,- p/mnd klik hier
2011, 46777 Km
PIAGGIO MP3 400
PIAGGIO MP3 400
€ 8.499,- p/mnd klik hier
2021, 10274 Km
Merkdealer
PIAGGIO MP3 400 LT
PIAGGIO MP3 400 LT
€ 9.240,- p/mnd klik hier
2022, 16574 Km
PIAGGIO MP3 400 HPE SPORT
PIAGGIO MP3 400 HPE SPORT
€ 9.350,- p/mnd klik hier
2022, 2281 Km
PIAGGIO MP3 400 HPE SPORT
PIAGGIO MP3 400 HPE SPORT
€ 12.799,- € 13.099,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
PIAGGIO MP3 400 HPE SPORT
PIAGGIO MP3 400 HPE SPORT
€ 12.799,- € 13.099,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
PIAGGIO MP3 400 HPE SPORT
PIAGGIO MP3 400 HPE SPORT
€ 12.799,- € 13.099,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
PIAGGIO MP3 400 HPE SPORT
PIAGGIO MP3 400 HPE SPORT
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2023, 8584 Km
Merkdealer
PIAGGIO MP3 400 HPE
PIAGGIO MP3 400 HPE
€ 10.500,- p/mnd klik hier
2023, 5019 Km
PIAGGIO MP3 400 HPE SPORT
PIAGGIO MP3 400 HPE SPORT
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2023, 1900 Km
Merkdealer
PIAGGIO MP3 400 HPE SPORT
PIAGGIO MP3 400 HPE SPORT
€ 12.000,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
PIAGGIO MP3 400 HPE
PIAGGIO MP3 400 HPE
€ 12.499,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
PIAGGIO MP3 400 HPE SPORT
PIAGGIO MP3 400 HPE SPORT
€ 13.099,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
PIAGGIO MP3 400 HPE SPORT
PIAGGIO MP3 400 HPE SPORT
€ 12.549,- € 13.299,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion