Nieuwsbrief:

HONDA  GL 1800 GOLDWING ABS - 2001

Bouwjaar:
2001
Kleur:
Rood
Vermogen:
81 kW
Teller:
71.340 Mls
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
honda - gl-1800-goldwing-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop: Honda GL 1800 Goldwing ABS (2001) – €7250

• Bouwjaar: 2001
• Kilometerstand: 71.340 miles
• 1832cc zescilinder – ultiem comfort en kracht
• Uitgerust met ABS – extra veiligheid
• Luxe tourmotor – ideaal voor lange afstanden
• Comfortabele zithouding voor rijder en passagier
• Voorzien van ruime koffers en topkoffer
• Degelijke motor – nette staat
• Rijklaar

Meer info? Stuur gerust een bericht!

  • -----

    Wij zijn doorlopend op zoek naar vooral BMW-motorfietsen van alle modellen en bouwjaren. (Maar ook andere merken kunt u uiteraard bij ons aanbieden!) Lang stilgestaan, defect, of geschikt voor onderdelen? Geen probleem! Wij ontvangen graag uw aanbod.

    Daarnaast bieden wij altijd ongeveer 40 diverse modellen low-budget BMW-motoren aan. Neem gerust contact met ons op voor meer informatie.

    Ook voor motoronderhoud en reparaties bent u bij ons aan het juiste adres.
     

    Onze gegevens:
    SWIFT MOTOREN B.V.
    Zeno van Citiumstraat 4
    1349 GK Almere
    📧 info@swiftmotoren.nl
    📞 036-5255590

    Openingstijden:

    Dinsdag t/m vrijdag: 09:00 - 18:00 uur
    Zaterdag: 09:00 - 17:00 uur

    Bel of mail vrijblijvend!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Swift Motoren B.V.
Zeno van Citiumstraat 4
Almere
Plan de route
036-5255590
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1967 - In de jaren zestig vond er heel weinig ontwikkeling plaats. Er werden vier modellen geïntroduceerd (de R 50/2, de R 50 S, de R 60/2 en de R 69 S), die het hele decennium in productie bleven. BMW concentreerde zich in de jaren zestig op de productie van auto's en twijfelde zelfs aan het verdere nut van de productie van motorfietsen. De motorfietsproductie verhuisde in november 1966 naar een fabriek in Berlin-Spandau. In 1967 werd de productie zelfs stilgelegd en alle sportactiviteiten werden gestaakt. Pas met de geheel vernieuwde /5-serie uit 1969 kwam er een kentering, ook in de verkoopcijfers. Dit waren in elk geval veel vlotter gelijnde modellen
© 2000 - 2025 Motoroccasion