Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z 800 E ABS - 2013

Garantie: Ja
20154 Km
Zwart
kawasaki - z-800-e-abs
kawasaki - z-800-e-abs
kawasaki - z-800-e-abs
kawasaki - z-800-e-abs
kawasaki - z-800-e-abs
kawasaki - z-800-e-abs
kawasaki - z-800-e-abs
kawasaki - z-800-e-abs
kawasaki - z-800-e-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te Koop: Kawasaki Z800E (2013) – 20.154 km – Kracht en Stijl in Één! 🏍️

Ben jij op zoek naar een motor die zowel sportief als wendbaar is, met genoeg power voor de A2-rijder? De Kawasaki Z800E uit 2013 is de perfecte keuze! Met slechts 20.154 km op de teller, is deze beauty klaar voor de volgende avonturen!

🔹 Bouwjaar: 2013
🔹 Kilometerstand: 20.154 km – bijna nog in nieuwstaat!
🔹 Motorinhoud: 806cc – genoeg vermogen voor de A2-licentie, met een sportieve rijervaring
🔹 Staat: Zeer goed onderhouden en in topconditie
🔹 Geschikt voor A2-rijbewijs: Deze Z800E is ook geschikt voor het A2-rijbewijs, dus je hebt de ideale motor om de weg op te gaan!


Waarom de Kawasaki Z800E?

Sportief design: Met zijn scherpe lijnen en agressieve uitstraling is de Z800E een echte blikvanger op de weg.
Wendbaar en krachtig: Door de lichte en stabiele handling is deze motor ideaal voor zowel stadsverkeer als bochtige wegen.
Precies genoeg vermogen: De 806cc-motor biedt een heerlijke balans tussen kracht en controle, perfect voor A2-rijders die wat meer willen.
Comfortabel en praktisch: Ook geschikt voor langere ritten, zonder in te boeten op rijplezier of comfort.


Extra’s:

ABS-systeem voor extra veiligheid
Sportieve uitlaat voor een extra vette sound
 

De motor staat in de vestiging Deventer
 

De Kawasaki Z800E is een geweldige keuze voor A2-rijders die op zoek zijn naar kracht, stijl en een sportieve rijervaring. Grijp deze kans en kom langs voor een proefrit – deze motor wil je niet missen!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1923 - Wanneer de eerste motorfietsen frequenter begonnen te verschijnen in de late 19e eeuw was er enige onzekerheid over hoe men ze zou noemen. Sommige journalisten gebruikt -motocycle-, sommige anderen gebruikten -motoRcycle-. De Hendee Manufacturing Company koos voor motocycle en veranderde de naam naar Indian Moto Company. De 74-cubic-inch Big Chief V-Twin wordt gentroduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion