Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2020, 25900 Km
Merkdealer
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 10.750,- p/mnd klik hier
2020, 4897 Km
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2020, 8644 Km
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 11.000,- p/mnd klik hier
2020,
Merkdealer
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 11.000,- p/mnd klik hier
2020, 27837 Km
Merkdealer
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 11.250,- p/mnd klik hier
2020, 17714 Km
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 11.299,- p/mnd klik hier
2020, 14629 Km
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2021, 28300 Km
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 9.900,- p/mnd klik hier
2021, 49947 Km
Merkdealer
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 9.999,- p/mnd klik hier
2021, 15000 Km
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2021, 23630 Km
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 10.500,- p/mnd klik hier
2021,
Merkdealer
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 10.500,- p/mnd klik hier
2021, 6332 Km
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 12.450,- p/mnd klik hier
2021, 5877 Km
Merkdealer
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2022, 8500 Km
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2022, 17000 Km
Merkdealer
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 12.490,- p/mnd klik hier
2022, 4739 Km
Merkdealer
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2023, 6249 Km
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2023, 6051 Km
KTM 890 DUKE R
KTM 890 DUKE R
€ 12.690,- p/mnd klik hier
2023, 8540 Km
Merkdealer
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion