Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KTM 450 EXC F
KTM 450 EXC F
€ 6.650,- p/mnd klik hier
2016, 9670 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC F
KTM 450 EXC F
€ 6.650,- p/mnd klik hier
2017, 6895 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC F
KTM 450 EXC F
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2017, 10390 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC SIX DAYS
KTM 450 EXC SIX DAYS
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2018, 9050 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC F
KTM 450 EXC F
€ 6.380,- p/mnd klik hier
2020, 25600 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC F
KTM 450 EXC F
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2020, 260 Uur
Merkdealer
KTM 450 EXC F
KTM 450 EXC F
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2020, 8041 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC F SIX DAYS
KTM 450 EXC F SIX DAYS
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2020,
Merkdealer
KTM 450 EXC SIX DAYS
KTM 450 EXC SIX DAYS
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2020, 6076 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC SIX DAYS
KTM 450 EXC SIX DAYS
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2020, 8881 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC SIX DAYS
KTM 450 EXC SIX DAYS
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2020, 7472 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC F SIX DAYS
KTM 450 EXC F SIX DAYS
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2020, 3975 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC SIX DAYS
KTM 450 EXC SIX DAYS
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2021, 7413 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC SIX DAYS
KTM 450 EXC SIX DAYS
€ 8.580,- p/mnd klik hier
2022, 5435 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC SIX DAYS
KTM 450 EXC SIX DAYS
€ 9.420,- p/mnd klik hier
2022, 2388 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC SIX DAYS
KTM 450 EXC SIX DAYS
€ 8.995,- p/mnd klik hier
2023, 140 Uur
Merkdealer
KTM 450 EXC F
KTM 450 EXC F
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2023, 249 Uur
Merkdealer
KTM 450 EXC F SIX DAYS
KTM 450 EXC F SIX DAYS
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2023, 4015 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC SIX DAYS
KTM 450 EXC SIX DAYS
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2024, 4624 Km
Merkdealer
KTM 450 EXC F
KTM 450 EXC F
€ 10.650,- p/mnd klik hier
2024, 3993 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion