Nieuwsbrief:

KTM  450 EXC SIX DAYS - 2020

Garantie: Nee
6076 Km
.
ktm - 450-exc-six-days
ktm - 450-exc-six-days
ktm - 450-exc-six-days
ktm - 450-exc-six-days
ktm - 450-exc-six-days
ktm - 450-exc-six-days
ktm - 450-exc-six-days
ktm - 450-exc-six-days
ktm - 450-exc-six-days
ktm - 450-exc-six-days
ktm - 450-exc-six-days
ktm - 450-exc-six-days
ktm - 450-exc-six-days
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 3610

KTM 450 EXC-F SIX DAYS 2020

149 Uur - 6076 Km.

- Oranje Kroonplaten.
- ZGAN Achterband.
- KTM CNC Powerparts.
- CrossX Zadel.

6 days
6days
sixdays
350
exc
excf
  • Jarenlange ervaring
    JTX Motoren is al meer dan 20 jaar het adres voor motoren.
    - Sinds 2007 dealer van KTM
    - Sinds 2017 dealer van Husqvarna en Husqvarna e-bike specialist
    - Sinds 2020 dealer GASGAS en GASGAS e-bike specialist
    - Sinds 2021 dealer WP vering specialist

    Onze klanten beoordelen ons met een score van 98%
    https://www.5sterrenspecialist.nl/keurmerkhouders/jtx-motoren

    Showroom met betaalbare motoren mét garantie
    Als allround KTM-dealer verkopen wij alle MX-, EXC- en straatmodellen van KTM. In onze showroom vind je ruim 200 nieuwe en gebruikte motoren in de prijsklasse € 3.000 - € 30.000 Van 35 kw motoren voor het A2-rijbewijs tot de zwaarste motoren. Informeer naar onze diverse garantie-vormen van 12 tot wel 24 maanden. Als je graag een proefit wilt maken, laat het ons dan weten via ons e-mailadres info@jtxracing.nl.

    Professionele werkplaats
    In onze professionele werkplaats zorgen onze ervaren monteurs voor onderhoud en reparaties van alle motormerken maar van KTM, Husqvarna en GASGAS in het bijzonder.

    Winkel met 1000m² motorplezier en webshop
    In onze winkel vind je een groot assortiment van motorkleding. Daarnaast is er een ruim assortiment van helmen, onderdelen en accessoires. Wij zijn gevestigd in Cuijk, vlakbij afrit 4 van de A73. Je bent van harte welkom om ons een bezoek te brengen, de koffie staat voor je klaar of bezoek onze webshop op https://www.ktm-shopjtx.nl 

    Eenvoudig financieren
    Wil je een financiering afsluiten dan kan dat eenvoudig bij ons door Nu Motorrijden gerealiseerd worden. Niet alleen voor motoren maar ook voor e-bikes. Voor vragen hierover kun je op Whatsapp via het nummer 06 50010015 terecht of via e-mail met info@numotorrijden.nl.

     
  • Inruil mogelijk van cross-off road en wegmotoren.
  • kijk op onze website www.jtxracing.nl  en installeer onze JTX App en doe mee aan onze acties !!
  • 5 dagen per week staan wij voor u klaar
  • Dealer van alle KTM motoren en Husqvarna 
    Tevens e-bike Husqvarna dealer.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
JTX Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2024 Motoroccasion