Nieuwsbrief:

KAWASAKI  VN 800 CLASSIC - 1996

Garantie: Nee
35549 Km
Zwart/Paars
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
kawasaki - vn-800-classic
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze perfect onderhouden Kawasaki VN800 Classic mogen wij verkopen in opdracht van de klant.

Motor is klaar gemaakt met nieuwe Bridgestone banden en grote onderhoudsbeurt.
 
  • Inruil is mogelijk*.

    Proefrit is mogelijk naar overeenstemming.

    Wilt u een motor bezichtigen of een proefrit maken?
    Geen probleem! Bel of mail ons voor een afspraak.

    06- 205 08 505 / info@vdh-motoren.nl


    *In & verkoop van nieuwe en gebruikte motoren*
    *Periodiek onderhoud volgens fabrieksspecificaties
    *Complexe diagnose en reparaties
    *Opbouwen van accessoires en complexe componenten
    *Schade afhandeling en reparaties
    *Uitgebreide financierings opties*
    *Inruil, proefrijden, thuis bezorgen*
    *10 dagen gratis All Riskverzekering**
    *Wij leveren ook nieuwe motoren* 

    Kijk voor nog meer zeer nette occasions op www.vdhmotoren.nl 
    VDH Motoren
    Industrieweg 23
    6651KR Druten
    06-20508505


    Volg ons ook op:
    Instagram    : @vdhmotoren
    Facebook    : @vdhmotoren

    * Vraag naar de voorwaarden.
    ** Vooraf aanmelding noodzakelijk, geen aanmelding is niet verzekerd.
    ***Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten

     

Opties en Accessoires:
Batwing kuip (is eventueel eenvoudig te demonteren)
Jardine forward controls (originele voetsteunen aanwezig)
Sissybar
Bagagerek
Lederen zijtassen(deze zijn los aanwezig)




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
VDH Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2004 - Het eerste model, de K 1200 S uit 2004, perste er al 167 pk uit en vestigde een werelduurrecord. De zeer sterk hellende cilinders zorgden dat het zwaartepunt laag kon blijven, maar er waren ook veel technieken uit de BMW Formule 1 motor overgenomen, waaronder de holle nokkenassen en het speciale smeersysteem. Er kwam een GT versie, maar ook een meer "streetfighter" achtig model, de K 1200 R, die zonder meer "ruig" te noemen was. Met deze nieuwe serie betrad BMW een strijdperk dat het in de jaren dertig verlaten had: de pk-race. In deze periode waren rembekrachtiging, Integral ABS, elektrisch instelbare veersystemen en tractiecontrole deels standaard, deels als optie leverbaar. Het BMW duolever verving op deze serie het telelever systeem.
© 2000 - 2025 Motoroccasion