Nieuwsbrief:

HONDA  CB 600 F HORNET ABS - 2009

Garantie: Nee
24046 Km
GRIJS METALLIC
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
honda - cb-600-f-hornet-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Honda CB 600 F Hornet ABS


- Kenteken: 16-MD-PT
- Merk: Honda
- Model: Tour
- Tellerstand: 24046 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2009
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: grijs Metallic
- Motorinhoud: 599 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: PC41E
- Vermogen: 75 kW / 102pk
- Ledig gewicht: 191 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2

Inruil Mogelijk

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Originele onderdelen aanwezig
- Sportuitlaat (met e-keur)
- Uitneembare DB killer

Veiligheid

- ABS
- Led achterlicht


Nette Hornet met ABS
staat op zo goed als nieuwe banden
Akrapovic GP uitlaat (met uitneembare DB Killer)
originele uitlaat aanwezig!

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
ABS, Anti Blokkeer Systeem, Led achterlicht, Originele onderdelen aanwezig, Sportuitlaat (met e-keur), Uitneembare DB killer




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BNM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2025 Motoroccasion