Nieuwsbrief:

HONDA  VT 750 C2 SHADOW ACE - 1997

Garantie: Nee
6606 Km
BEIGE
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
honda - vt-750-c2-shadow-ace
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1

Honda VT 750C2 Shadow ACE


- Kenteken: MY-40-FN
- Merk: Honda
- Model: Chopper
- Tellerstand: 6606 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1997
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: beige
- Motorinhoud: 745 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 33 kW / 45pk
- Ledig gewicht: 229 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 1

Inruil Mogelijk

Exterieur

- Lederen zijtassen
- Two-tone metaalkleur
- Windscherm

Overige

- Geschikt voor A2 rijbewijs
- Open uitlaten


Zeer nette VT750
afkomstig van de eerste eigenaar

zeer lage km stand, Chrome en aluminium in topstaat!

originele honda lederen zijtassen
Highway hawk dragpipes
windscherm 
 

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
Geschikt voor A2 rijbewijs, Lederen zijtassen, Open uitlaten, Two-tone metaalkleur, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
BNM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1926 - Er worden nu ook teardrop-vormige benzinetanks op alle modellen gemonteerd. Sinds 1918 worden er weer 1-cilinders gemaakt (tot 1935), de Flathead 21 (21 cubic inches inhoud). Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen. In 1920, een jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beëindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion