Over MKV Motoren
Ons bedrijf is gespecialiseerd in verkoop en onderhoud van motoren, met name Harley Davidson. Kwaliteit en service staan bij ons hoog in het vaandel. Ook voor accessoires, onderdelen en motorkleding kunt u bij ons terecht.
10 per pagina 20 per pagina 30 per pagina 40 per pagina 50 per pagina
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE STANDARD FLHT
1998, 44504 Mls
HARLEY-DAVIDSON SWITCHBACK FLD DYNA
2013, 25000 Km
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER CLASSIC FLSTSC SOFTAIL
1994, 52000 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XLH 1000
1976, 0 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL CUSTOM FXST
1989, 17040 Mls
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE
2023, 6734 Mls
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL FLSTI
2002, 51000 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXDB
2012, 20000 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE POLICE FLHTP
2021, 16999 Mls
HARLEY-DAVIDSON BREAKOUT PRO STREET CVO
2016, 21282 Km
HARLEY-DAVIDSON V-ROD MUSCLE VRSCF
2009, 15 Mls
HARLEY-DAVIDSON NOSTALGIA SOFTAIL SPECIAL FLSTN
1996, 57204 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE CVO FLHXSE
2018, 4015 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
2019, 19772 Mls
HARLEY-DAVIDSON NIGHT ROD SPECIAL VRSCDX
2012, 11000 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE
2022, 11700 Mls
HARLEY-DAVIDSON CVO STREETGLIDE 117
2019, 24673 Km
HARLEY-DAVIDSON ZELFBOUW
2005,
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE ULTRA
2014, 17477 Mls
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE SPECIAL FLTRXS
2021, 31000 Km
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HONDA