Nieuwsbrief:

MKV Motoren

Over MKV Motoren Ons bedrijf is gespecialiseerd in verkoop en onderhoud van motoren, met name Harley Davidson. Kwaliteit en service staan bij ons hoog in het vaandel. Ook voor accessoires, onderdelen en motorkleding kunt u bij ons terecht. 
Alle motoren van MKV Motoren
28 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE STANDARD FLHT
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE STANDARD FLHT
€ 8.499,- p/mnd klik hier
1998, 44504 Mls
HARLEY-DAVIDSON SWITCHBACK FLD DYNA
HARLEY-DAVIDSON SWITCHBACK FLD DYNA
€ 11.999,- p/mnd klik hier
2013, 25000 Km
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER CLASSIC FLSTSC SOFTAIL
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER CLASSIC FLSTSC SOFTAIL
€ 9.500,- p/mnd klik hier
1994, 52000 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XLH 1000
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XLH 1000
€ 5.500,- p/mnd klik hier
1976, 0 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL CUSTOM FXST
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL CUSTOM FXST
€ 9.999,- p/mnd klik hier
1989, 17040 Mls
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE
€ 25.499,- p/mnd klik hier
2023, 6734 Mls
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL FLSTI
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL FLSTI
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2002, 51000 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXDB
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXDB
€ 12.999,- p/mnd klik hier
2012, 20000 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE POLICE FLHTP
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE POLICE FLHTP
€ 23.999,- p/mnd klik hier
2021, 16999 Mls
HARLEY-DAVIDSON BREAKOUT PRO STREET CVO
HARLEY-DAVIDSON BREAKOUT PRO STREET CVO
€ 20.999,- p/mnd klik hier
2016, 21282 Km
HARLEY-DAVIDSON V-ROD MUSCLE VRSCF
HARLEY-DAVIDSON V-ROD MUSCLE VRSCF
€ 18.500,- p/mnd klik hier
2009, 15 Mls
HARLEY-DAVIDSON NOSTALGIA SOFTAIL SPECIAL FLSTN
HARLEY-DAVIDSON NOSTALGIA SOFTAIL SPECIAL FLSTN
€ 9.999,- p/mnd klik hier
1996, 57204 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE CVO FLHXSE
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE CVO FLHXSE
€ 34.999,- p/mnd klik hier
2018, 4015 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
€ 21.499,- p/mnd klik hier
2019, 19772 Mls
HARLEY-DAVIDSON NIGHT ROD SPECIAL VRSCDX
HARLEY-DAVIDSON NIGHT ROD SPECIAL VRSCDX
€ 18.999,- p/mnd klik hier
2012, 11000 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE
€ 23.999,- p/mnd klik hier
2022, 11700 Mls
HARLEY-DAVIDSON CVO STREETGLIDE 117
HARLEY-DAVIDSON CVO STREETGLIDE 117
€ 26.999,- p/mnd klik hier
2019, 24673 Km
HARLEY-DAVIDSON ZELFBOUW
HARLEY-DAVIDSON ZELFBOUW
€ 17.500,- p/mnd klik hier
2005,
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE ULTRA
HARLEY-DAVIDSON TRI GLIDE ULTRA
€ 23.999,- p/mnd klik hier
2014, 17477 Mls
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE SPECIAL FLTRXS
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE SPECIAL FLTRXS
€ 24.999,- p/mnd klik hier
2021, 31000 Km
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van HONDA

ADV 350
C 72
CB 1000 F BIG ONE
CB 1000 HORNET SP
CB 1000 HORNET
CB 1000 R
CB 1000 S
CB 1100 EX ABS
CB 1100 RS
CB 1100 SF X-11
CB 1100
CB 1
CB 125 F
CB 125 R
CB 1300 / X4
CB 200
CB 250
CB 300 R
CB 350 F
CB 360
CB 450
CB 50 DREAM
CB 500 F
CB 500 HORNET
CB 500 X
CB 500
CB 550
CB 600 F
CB 600 S
CB 650 F
CB 650 R ECT
CB 650 R
CB 650
CB 750 HORNET
CB 750
CBF 1000
CBF 125
CBF 500
CBF 600
CBR 1000 F
CBR 1000 RR FIREBLADE SP
CBR 1000 RR FIREBLADE
CBR 1100 XX SUPER BLACKBIRD
CBR 125 R
CBR 250 R
CBR 300 R
CBR 400
CBR 500 R
CBR 600 F
CBR 600 RR
CBR 650 F
CBR 650 R
CBR 900 RR FIREBLADE
CBX 1000
CL 500
CMX 1100 REBEL T MT
CMX 1100 REBEL
CMX 500
CR 250 R
CRF 1000 L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS ES
CRF 1000 L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS
CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT ADVENTURE SPORTS
CRF 1000 L AFRICA TWIN DCT
CRF 1000 L AFRICA TWIN
CRF 110 F
CRF 1100 L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS
CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT ADVENTURE SPORTS
CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT ES
CRF 1100 L AFRICA TWIN DCT
CRF 1100 L AFRICA TWIN
CRF 125
CRF 250
CRF 300
CRF 450
CRF 50 F
CTX 1300
CTX 700
CX 500
CX 650
DAX 125
EM 1 E
F6 B GL 1800 GOLDWING
F6 C GL 1500 VALKYRIE
F6 C GL 1800 VALKYRIE
FJS 400 SILVER WING
FJS 600 SILVER WING
FMX 650
GB 350 S
GB 500 TT
GL 1000 GOLDWING
GL 1200 GOLDWING
GL 1500 GOLDWING
GL 1800 GOLDWING BAGGER DCT
GL 1800 GOLDWING
MONKEY Z 125
MSX 125
NC 700 D INTEGRA
NC 700 S DCT
NC 700 S
NC 700 X DCT
NC 700 X
NC 750 D INTEGRA
NC 750 S DCT
NC 750 S
NC 750 X DCT
NC 750 X
NHX 110 LEAD
NRX 1800 RUNE
NSS 125 FORZA
NSS 125
NSS 300 FORZA
NSS 350 FORZA
NSS 750 FORZA
NT 1100 DCT
NT 1100
NT 650 V DEAUVILLE
NT 700 V DEAUVILLE
NTV 650
NX 500
PC 800 PACIFIC COAST
PCX 125 CBS
PCX 125
PCX 150
RVF 400
SCV 100 LEAD
SES 150 DYLAN
SH 125
SH 150
SH 300
SH 350I
ST 1100 PAN EUROPEAN
ST 125 DAX
ST 1300 PAN EUROPEAN
SUPER CUB C 125
TRIKE
VF 1000
VF 500
VF 700
VF 750 C SUPER / MAGNA
VFR 1200 F C-ABS DCT
VFR 1200 F C-ABS
VFR 1200 X CROSSTOURER
VFR 1200 X DCT CROSSTOURER
VFR 400 R
VFR 750 F
VFR 750 R
VFR 800 X CROSSRUNNER
VFR 800
VISION
VT 1100 SHADOW
VT 1300 CX
VT 600
VT 700
VT 750 DC
VT 750 S
VT 750 SHADOW
VT 800
VTR 1000 FIRESTORM
VTR 1000 SP 1
VTR 1000 SP 2
VTX 1300
VTX 1800
VULTUS
WW 125
WW 150
X-ADV
XBR 500
XL 1000 V VARADERO
XL 600
XL 650 V TRANSALP
XL 700 V TRANSALP
XL 750 TRANSALP
XLV 650
XLV 750 R
ZIJSPAN
© 2000 - 2025 Motoroccasion