Nieuwsbrief:

DUCATI  MONSTER 696 - 2008

Garantie: Nee
42750 Km
ZWART
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De Ducati Monster 696 is een populaire naked bike of roadster die werd geïntroduceerd in 2008 als opvolger van de eerdere Monster 695. Het 2009-model van de Ducati Monster 696 behield grotendeels dezelfde specificaties en ontwerpkenmerken als het oorspronkelijke model uit 2008. Deze motorfiets is bekend om zijn combinatie van prestaties, wendbaarheid en een minimalistische, karakteristieke uitstraling.

Hier zijn enkele kenmerken en specificaties van de Ducati Monster 696 uit 2009:

Motor: De Monster 696 werd aangedreven door een luchtgekoelde, 696 cc L-twin motor (V-twin)
Het was een soepele en krachtige motor die een uitstekende balans bood tussen dagelijkse bruikbaarheid en sportieve prestaties.

Chassis: De motorfiets had een stalen buisframe dat zorgde voor stabiliteit en wendbaarheid. De zithoogte was comfortabel laag en de motorfiets was geschikt voor een breed scala van rijders.

Design: De Monster 696 had het kenmerkende ontwerp van de Monster-serie, met een minimalistische uitstraling, een onbedekt motorblok en een zichtbaar stalen buizenframe. Dit gaf de motorfiets een stoere en tijdloze uitstraling.

Remmen: Het model was uitgerust met Brembo-remmen voor uitstekende remprestaties en controle.

Gewicht: De motorfiets had een relatief laag gewicht, wat bijdroeg aan zijn wendbaarheid en handelbaarheid.

Toegankelijkheid: De Monster 696 was geliefd bij zowel ervaren rijders als beginnende motorrijders vanwege zijn vriendelijke en voorspelbare prestaties.

De Ducati Monster 696 werd geprezen om zijn veelzijdigheid en was geschikt voor zowel stadsritten als bochtenwerk op bochtige wegen. Het was een instapmodel in de Monster-reeks van Ducati, die bekendstaat om zijn eenvoudige en pure rijervaring. Het model bood een goede balans tussen stijl, prestaties en gebruiksgemak, en het is populair gebleven onder motorliefhebbers. Ducati heeft sindsdien verschillende opvolgers en evoluties van de Monster-lijn uitgebracht.

= Bedrijfsinformatie =

Garanties?
Persoonlijke service?
Dezelfde dag wegrijden?
Whatsapp account voor vragen 0645449090, ook 's avonds?
Vele positieve ervaringen van klanten door heel Nederland?

Sinds de oprichting van Cama Motoren in 1995 is ons mooie bedrijf uitgegroeid tot een allround motorzaak waar service en kwaliteit hoog in het vaandel staan.
Naast in -en verkoop van gebruikte motoren en (nieuwe) scooters, bent u bij ons aan het juiste adres voor onderhoud van alle merken en soorten motorfietsen en scooters.

Bent u op zoek naar een motorfiets, scooter, heeft u advies nodig aangaande uw gemotoriseerde tweewieler of wilt u een onderhoudsbeurt inplannen? Kom dan naar Cama Motoren in Maassluis!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Cama Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion