Nieuwsbrief:

DUCATI  MONSTER 696 - 2008

Garantie: Nee
42750 Km
ZWART
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
De Ducati Monster 696 is een populaire naked bike of roadster die werd geïntroduceerd in 2008 als opvolger van de eerdere Monster 695. Het 2009-model van de Ducati Monster 696 behield grotendeels dezelfde specificaties en ontwerpkenmerken als het oorspronkelijke model uit 2008. Deze motorfiets is bekend om zijn combinatie van prestaties, wendbaarheid en een minimalistische, karakteristieke uitstraling.

Hier zijn enkele kenmerken en specificaties van de Ducati Monster 696 uit 2009:

Motor: De Monster 696 werd aangedreven door een luchtgekoelde, 696 cc L-twin motor (V-twin)
Het was een soepele en krachtige motor die een uitstekende balans bood tussen dagelijkse bruikbaarheid en sportieve prestaties.

Chassis: De motorfiets had een stalen buisframe dat zorgde voor stabiliteit en wendbaarheid. De zithoogte was comfortabel laag en de motorfiets was geschikt voor een breed scala van rijders.

Design: De Monster 696 had het kenmerkende ontwerp van de Monster-serie, met een minimalistische uitstraling, een onbedekt motorblok en een zichtbaar stalen buizenframe. Dit gaf de motorfiets een stoere en tijdloze uitstraling.

Remmen: Het model was uitgerust met Brembo-remmen voor uitstekende remprestaties en controle.

Gewicht: De motorfiets had een relatief laag gewicht, wat bijdroeg aan zijn wendbaarheid en handelbaarheid.

Toegankelijkheid: De Monster 696 was geliefd bij zowel ervaren rijders als beginnende motorrijders vanwege zijn vriendelijke en voorspelbare prestaties.

De Ducati Monster 696 werd geprezen om zijn veelzijdigheid en was geschikt voor zowel stadsritten als bochtenwerk op bochtige wegen. Het was een instapmodel in de Monster-reeks van Ducati, die bekendstaat om zijn eenvoudige en pure rijervaring. Het model bood een goede balans tussen stijl, prestaties en gebruiksgemak, en het is populair gebleven onder motorliefhebbers. Ducati heeft sindsdien verschillende opvolgers en evoluties van de Monster-lijn uitgebracht.

= Bedrijfsinformatie =

Garanties
Persoonlijke service
Dezelfde dag wegrijden
Whatsapp account voor vragen 0105990777, ook 's avonds
Vele positieve ervaringen van klanten door heel Nederland

Sinds de oprichting van Cama Motoren in 1995 is ons mooie bedrijf uitgegroeid tot een allround motorzaak waar service en kwaliteit hoog in het vaandel staan.
Naast in -en verkoop van gebruikte motoren en (nieuwe) scooters, bent u bij ons aan het juiste adres voor onderhoud van alle merken en soorten motorfietsen en scooters.

Bent u op zoek naar een motorfiets, scooter, heeft u advies nodig aangaande uw gemotoriseerde tweewieler of wilt u een onderhoudsbeurt inplannen? Kom dan naar Cama Motoren in Maassluis!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Cama Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2024 Motoroccasion