Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 CLC - 2024

Nieuw
Nebula Black / Ruby Red
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
cfmoto - 450-clc
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

Meer dan een cruisermotorfiets is de 450CL-C de perfecte samensmelting van detail en klassiek, waarbij het cruiserdesign naadloos overgaat in een geest van grenzeloze vrijheid. Het verfijnde ontwerp is een eerbetoon aan de klassieke allure, terwijl de geest van vrijheid je meeneemt op een reis van cool cruisen. In het zadel van de 450CL-C gaat het niet alleen om comfort, maar om het nastreven van je ware zelf.

De 450CL-C is een meesterwerk van gestroomlijnd design dat bij elke blik boeit. Het exterieur heeft de allure van een klassiek tijdperk, wat wordt benadrukt door de zorgvuldig gepolijste tankdop die glanst als een spiegel. Het naamplaatje uit 1989 en het logo met zilveren ring zijn een eerbetoon aan het erfgoed en vieren een tijdloze nalatenschap. De ultragepolijste brandstoftank is een statement van verfijning en weerspiegelt de wereld eromheen. Als aanvulling op de esthetiek verlicht een klassieke ronde koplamp de weg voor je, terwijl het geïntegreerde achterlicht een blijvende indruk achterlaat.

450CL-C 's sterke hartslag op de weg herdefinieert cruiserprestaties. Met een indrukwekkend maximumvermogen van 30 kW bij 8000 t/min en een zorgvuldig gekalibreerd koppel bij lage toerentallen, dat een maximumkoppel van 42 Nm bereikt bij 6250 t/min, belichaamt hij de allure van cruiserrijden. De krukashoek van 270° en de dubbele balansas zorgen samen voor een rit die even soepel als gecontroleerd is, zodat trillingen het plezier van je reis nooit verstoren. De innovatieve Gates riemaandrijving, die een vleugje moderne techniek toevoegt aan de klassieke cruiser, brengt het vermogen efficiënt over en straalt tegelijkertijd raffinement uit.

De 450CL-C vindt de balans tussen comfort en stijl. Met een zithoogte van 690 mm hult hij de rijder in puur comfort. Het lederen zadel is behandeld met de baanbrekende Pinstripe® Retro-technologie. Door ongeëvenaard comfort te combineren met tijdloze stijl wordt elke rit een belichaming van ware cruising spirit. Het gewicht van 181 kg zorgt voor stabiliteit tijdens het rijden.

450CL-C brengt innovatie in de ervaring met een 3,6" retro stijl rond TFT gebogen display, dat navigatieprojectie ondersteunt, met ingebouwde schakel- en uitdoofherinneringen. Deze intelligente technologie verhoogt het rijplezier. De T-box maakt naadloze voertuig-telefoon connectiviteit mogelijk en biedt functies zoals OTA upgrades, MotoPlay, beveiligings- en antidiefstalfuncties, track recording en real-time weergave van voertuiginformatie via de CFMOTO RIDE app. Dit verbetert de rijervaring door gemak binnen handbereik te brengen.

Motortype: 2-Cilinder, DOHC 
Cilinderinhoud: 449 cc 
Max vermogen: 30kW@8000rpm 
Max koppel: 42N.m bij 6250 t/min 
Boring x slag (mm): 72x55,2 mm 
Koeling: watergekoeld 
Voeding: EFI 
Ontsteking: ECU 
Versnellingen: 6
Zithoogte (mm): 690 mm 
Afmetingen (mm): 2205x805x1110mm 
Wielbasis (mm): 1485 mm 
Grondspeling (mm): 160 mm 
Inhoud benzinetank (L)12 L 
Gewicht (kg): 181 kg
Voorvering: Upside Down telescopische vork 
Achtervering: Dual-Swing Arm 
Remsysteem: radiale remklauwen J,Juan 
ABS: ABS / TCS Standaard 
Velg voorwiel: MT 3.0×16 
Velg achterwiel: MT 3.5×16 
Banden: 130/90-R16 - 150/80-R16



  • Wij nodigen u van harte uit in onze showroom en vertellen u graag onder het genot van koffie of thee over onze merken en alle daarbijhorende service, werkplaats, financiering en garanties die wij u kunnen verlenen zodat u zorgeloos van de nieuwe motorfiets kunt gaan genieten.

    Al onze motoren worden vakkundig gecontroleerd in onze uitgebreide werkplaats en afgeleverd met een standaard garantie die in overleg uitgebreid kan worden naar meerdere maanden of een jaar.

    Trots op ons dealerschap CF MOTO en dat we specialist zijn in kwalitatieve gebruikte Harley-Davidson, Ducati en MV Agusta's.

    Met vriendelijke groet en zien u graag,
    MotoXpert Dronten, RDW erkend bedrijf.

    Het Spaarne 18
    8253 PE  Dronten
    Telefoon: 06 - 53 63 86 73
    Whatsapp: 06 - 28 56 84 03
    Website: www.motoxpert.nl
    E-mail: motoxpert@motoxpert.nl

    Openingstijden:
    Maandag: Gesloten
    Dinsdag : 10.00 - 17.00 uur
    Woensdag : 10.00 - 17.00 uur
    Donderdag : 10.00 - 17.00 uur
    Vrijdag : 10.00 - 17.00 uur
    Zaterdag : 10.00 - 15.00 uur
    Zondag: Gesloten

    Ook MotoXpert volgen op Facebook of Instagram? klik dan op onderstaande link en geef ons een like:
    Facebook: www.facebook.com/MotoXpert.nl
    Instagram: www.instagram.com/motoxpert.nl/

    Wilt u de motor van uw dromen financieren? vul dan het formulier in:
    https://www.motoxpert.nl/financiering.html

    Trefwoorden:
    Street Glide - Road Glide - Fat Boy - Dyna - Heritage - Breakout - Cross Bones - Sportster - Iron - Forty Eight - Road King - Electra Ultra - Springer - Tri - V-rod - Classic - Fat Bob - Street Bob - CVO - Special - Limited - Low Rider - Anniversary - Softail - Deluxe - Pan America - LiveWire -  EVO - FLHX - FLHXS - FLTRX - FLTRXS - XXL - XL - XS - FL - FLHT - FLHTK - FLHTKL - FLSTF - FLSTFB - FLSTC - FXDL - FXDB - FXDC - FLHTC - FLHTCU - FLHTCUI - FLHR - FLHRC - FXSTC - FLSTN - XR - 88 - 96 - 103 - 107 - 110 - 114 - 883 - 1200 - 1340





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
MotoXpert
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1937 - De activiteiten in de auto's en die van de motoren worden gescheiden in 1936. Ariel eigenaar John Young ('Jack' maar door insiders 'JS' genoemd) Sangster koopt de fabriek in Priory Street (motoren) voor 5000 pond en verlaagt de lonen per direkt. Hij veranderd de naam in Truimph Engineering Company. Sangster stelt een designer van Ariel, de 35 jarige Edward Turner, aan als General Manager. Daarna vraagt hij Bettmann om zitting te nemen in het bestuur, met name om zijn reputatie en netwerk. Val Page vindt werk bij BSA nadat hij voor de overname ontslag had genomen. Turner schudt het leveringsprogramma een goed door elkaar en houdt dan de Tiger 70, 80 en 90 over. Hij voegt vervolgens gepolijste afwerkdeksels toe, komt met nieuwe verfdesigns, omhooglopende uitlaten, enkeltube frames en chromen brandstoftanks. In 1937 ontwerpt men de 500cc Speed Twin. Deze verlaat de dealers voor 75 pond en verovert daarmee de markt. Daarna wordt het originele pand aan Much Park Street verkocht. Dat jaar rolt ook de laatste Tiger 90 van de band en kondigt men de Tiger 100 aan.
© 2000 - 2024 Motoroccasion