Nieuwsbrief:

CAGIVA  MITO 125 - 2000

23323 Km
Geel
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
cagiva - mito-125
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Geweldige 2-takt 125cc voor het lichte rijbewijs.

Geweldig 2-takt geluid.
Ruikt heerlijk! voor de liefhebber tenminste!

Ducati 916 replica, hier lijkt hij heel erg op.

120 kg rijklaar, heel licht dus.
8kw op kenteken.... dus zeer geschikt voor het A1 rijbewijs.
Maar echte pk's heeft deze motor echt wel meer.
Dit is nog een old-school 125cc 2-takt machine met een topsnelheid boven de 160 km/uur.
En daardoor lekker sportief, en zelfs leuk voor iemand met het vol vermogen rijbewijs! Voor mijzelf bijvoorbeeld, ik vind het echt geweldig rijden!

Let op!
* kapwerk is niet als nieuw, is ooit overgespoten, maar oogt niet slecht.
* een 2-takt vergt wat meer onderhoud dus als je een beetje kan sleutelen is dat mooi meegenomen.

Een prijs is voor dit soort motoren moeilijk te bepalen.
Het is echt een liefhebbers motor.
Zakken in prijs doet een 2-takt ook niet meer, het word echt zeldzaam.
Dus ik denk dat er weinig afschrijving zit op deze motor!



  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1960 - Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met het Varees bedrijf Aermacchi. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika’s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergrootte Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75% voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de 'Topper'. Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2025 Motoroccasion