Nieuwsbrief:

TRIUMPH  STREET TRIPLE R - 2012

24927 Km
Wit/rood
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
triumph - street-triple-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Gave en dik aangeklede Street Triple R.

Een hele felle 675 3 cillinder met het motorblok van een supersport machine.

Goede volledig instelbare vering voor en achter.
Dikke Nissin remklauwen voor.
106 pk supersport paardekrachten met een heerlijk gejank.
Origineel voorzien van quickshifter af fabriek.

Daarnaast nog voorzien van veel extra's veelal originele Triumph accesoires.

Arrow sportdemper van de Triumph accesoires lijn.
Seatcover.
Korte kentekenplaathouder.
Led knipperlichten voor en achter.
Triumph instelbare rem en koppeling hevels.
Triumph framesliders/valbescherming.
Triumph remvloeistofpotjes voor en achter.

Zeer dikke motor die echt serieus beter rijd als de vaak "budget" middenklasse naked bikes van tegenwoordig.....
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AJS MATCHLESS in 1913 - In 1913 introduceerde A.J.S. een versie van het model D met een zijspan. De zijspankoetswerken werden betrokken van C. W. Hayward, een plaatselijke producent. Charles Hayward Charles William Hayward werd geboren in Wolverhampton op 3 september 1892. Hij begon met het werken als een assistent-engineer Joseph Evans, Culwell Foundry, Heath Town. Op de leeftijd van 19 lentes huurde hij een redelijke werkplaats in een kolenpakhuis. Hij nam daarbij een metaalbewerker aan om hem te helpen bij het produceren van mallen voor de handel. In 2 jaar wist hij £2,000 bijeen te verdienen wat in die tijd een hoop geld was. Met de ontwikkeling van de fiets en motorfietsindustrie begon hij met het abriceren van zijspannen met een stalen ronde buis chassis. De verkoop liep goed en Charles zette alles over naar het produceren van zijspankoetswerken. Onder Charles klanten bevond zich o.a. ook Sunbeam. A.J.S. werd een goede klant omdat het D-model een goed verkopend produkt werd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion