|
Motor | vloeistof gekoelde 2-cilinder 4-takt |
Boring x slag | 82|75,6 |
Cilinder inhoud | 798 |
Comp. verhouding | 12,0 : 1 |
Kleppen | 4 |
Brandstof toevoer | electronische inspuiting |
Ontsteking | digitaal motormanagement BMS-KP met dubbele ontsteking |
Vermogen | 87|64|8000 |
Max. koppel | 86|6000 |
Koppeling | meervoudige natte plaatkoppeling, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | klauwengeschakelde 6-versnellingsbak, in motorblok geïntegreerd |
Verhouding | |
Overbrenging | rondlopende O-ringketting met schokdemping in de achterwielnaaf |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16 |
Topsnelheid | > 200 |
ABS | optie |
Frame | aluminium brugframe, meedragende motor |
Vering voor | telescoopvork, veerpootdiameter 43 mm. Veeruitslag 125 mm. |
Vering achter | enkelzijdige aluminium swingarm, achteras met excenter instelbaar, centraal geplaatst veerbeen, veervoorspanning en uitgaande demping traploos instelbaar. Veeruitslag 125 mm. |
Remmen voor | Zwevende dubbele schijven 320 mm diameter |
Remmen achter | vaste enkele remschijf 265 mm diameter |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1520 |
Lengte | 2145 |
Breedte | 905 |
Hoogte | 1160 |
Zithoogte | 800 |
Drooggewicht | 177 (rijklaargewicht 199) |
Leverbare kleuren | weissaluminium-metallic matt. feuerorange uni. alpinweiss uni / schwarz seidenglänzend |
Beschrijving | Dit is ongetwijfeld de meest spectaculaire naked bike generatie sinds de BMW K 1300 R. Want een verder vervolmaakte twin als deze state-of-the-art-roadster heeft alles in zich: eigen stijl, lichtgewicht en power. Een machine met een sterk tot de verbeelding sprekend design en een perfecte combinatie van puur rijplezier met een hoge mate van geschiktheid voor dagelijks gebruik.
|