|
Motor | L twin cilinder, 2 kleppen desmodromisch bediend, luchtgekoeld |
Boring x slag | 88|66 |
Cilinder inhoud | 803 |
Comp. verhouding | 10.5:1 |
Kleppen | Desmodromic, 2 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | electronische injectie |
Ontsteking | electronisch |
Vermogen | 77|57.4|8.250 |
Max. koppel | 72.6|6.500 |
Koppeling | Hydraulisch bediende meervoudige natte plaat koppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 32/13 |
Overbrenging | ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | 210 |
ABS | nee |
Frame | stalen buizenframe |
Vering voor | 43mm Marzocchi Upside-down voorvork |
Vering achter | Sachs monoshock met instelbare veervoorspanning en uitgaande demping |
Remmen voor | 2 x 300 mm schijf, 2-zuiger remklauw |
Remmen achter | 245 mm schijf, 2-zuiger remklauw |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1.440 |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 800 |
Drooggewicht | 173 |
Leverbare kleuren | Rood, Zwart |
Beschrijving | De S2R beschikt over enkelzijdige aluminium vakwerk achterbrug, unieke progressieve achtervering met instelbare zithoogte, 5-spaaks wielen, uitlaatsysteem met hooggeplaatste dubbele dempers aan de rechte zijde. Leverbare kleuren zwart, zwart met rode streep, tangarine, geel met zwarte streep, rood met witte streep, rood met tangarine streep en helemaal zwart. |