|
Motor | 2-cilinder, Vloeistofgekoeld, 4-takt, dubbel bovenliggende nokkenas, 4-kleppen |
Boring x slag | 68.0 mm|44.1 |
Cilinder inhoud | 321 |
Comp. verhouding | 11.2 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 42.0|30.9|10.750 |
Max. koppel | 29.6|9000 |
Koppeling | Nat, meervoudige platen |
Versnellingsbak | Constant mesh, 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14 |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamantvormig |
Vering voor | Telescopische Ų 37 mm usd voorvork, veerweg 130 mm |
Vering achter | Achterbrug, veerweg 125 mm |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ų 298 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ų 220 mm |
Voorband | 110/70-17M/C 54H (Tubeless) |
Achterband | 140/70-17M/C 66H (Tubeless) |
Wielbasis | 1.380 |
Lengte | 2.090 |
Breedte | 720 |
Hoogte | 1.135 |
Zithoogte | 780 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Power Black, Yamaha Blue |
Beschrijving | Deze lichtgewicht Supersport is voorzien van een volledig nieuw op MotoGP® geļnspireerd uiterlijk, wat hem tot de meest radicale 300 op de weg of op het circuit maakt. Deze lichtgewicht Supersport is voorzien van een volledig nieuw op de MotoGP® geļnspireerd uiterlijk, wat hem zowel op de weg als op het circuit tot de meest radicale 300cc motorfiets maakt.
De nieuwe Ų 37 mm upside-down voorvork met een hoge specificatie zorgt voor een verbeterde feedback, terwijl de lagere brandstoftank en herziene stuurpositie de ergonomie de rijder nog meer comfort en controle bieden. Treed de fascinerende R-World binnen. |