Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Keurige F 700 gs
Betreft een BTW motor (Voor de zakelijke rijder interessant)
Kan ook op 35 KW (tegen meerprijs)
- We zijn Benelli en CFMOTO dealer.
We hebben van diverse modellen - welke ook in de showroom staan - demo's voor u klaar staan.
Onze openingstijden zijn:
Maandag 09.00/18.00
Dinsdag 09.00/18.00
Woensdag 09.00/18.00
Donderdag 09.00/18.00
Vrijdag 09.00/18.00
Zaterdag 09.00/17.00
Contactgegevens:
Langenberg Motors
Printer 11
7741 ME Coevorden
0524-524977
info@langenbergmotors.nl
www.langenbergmotors.nl
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | vloeistofgekoelde 2-cilinder 4-takt |
Boring x slag | 82 mm x 82 mm |
Cilinder inhoud | 798 cc |
Comp. verhouding | 12.0 ;1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Electronische injectie |
Ontsteking | Electronisch |
Vermogen | 75 pk / 55 kW bij 7300 tpm |
Max. koppel | 77 Nm bij 5300 tpm |
Koppeling | Natte meerplaten |
Versnellingsbak | constant-mesh 6-versnellingsbak, in het motorblok geïntegreerd |
Verhouding | |
Overbrenging | rondlopende O-ringketting met schokdemping in de achterwielnaaf |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16 liter |
Topsnelheid | 192 km/u |
ABS | ja |
Frame | stalen buizenframe, meedragende motor |
Vering voor | telescoopvork, diameter 41 mm |
Vering achter | dubbelzijdige aluminium swingarm, achteras met centraal geplaatst veerbeen, veervoorspanning en uitgaande demping traploos instelbaar |
Remmen voor | zwevende dubbele remschijven, diameter 300 mm, zwevende remklauwen met dubbelzuigerremklauw |
Remmen achter | vaste enkele remschijf, diameter 265 mm, zwevende 1-zuiger remklauw |
Voorband | 110/80 - 19 |
Achterband | 140/80-17 |
Wielbasis | 1562 mm |
Lengte | 2280 mm |
Breedte | 890 mm |
Hoogte | 1215 mm |
Zithoogte | 820 mm |
Drooggewicht | 185 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | Dat is nog eens onbezorgd rijplezier voor iedereen: de BMW F 700 GS, de directe opvolger van de F 650 GS. Door een kortere eindoverbrenging reageert de 75 pk motor feller op het gas, met behoud van zijn uitstekende handling. Deze combinatie maakt de F 700 GS tot de ideale allrounder binnen de GS familie, wat uw rijstijl ook is en hoe ervaren u ook bent.



Natuurlijk is iets goeds nog beter te maken: met standaard ABS en zowel ESA als ASC in het optieprogramma rijdt u niet alleen veiliger, maar ook veel comfortabeler. Een laag eigen gewicht, een lage zit en de mogelijkheid van een verlagingset af fabriek maken de F 700 GS ook voor vrouwen de ideale allround enduro.



GS gevoel alom: het nieuwe design van het windscherm en de wijzerplaten, de smoke getinte knipperlichten en het LED-achterlicht geven de F 700 GS de volwassen uitstraling die deze machine verdient. En met drie kleurvarianten is uw favoriete kleur er zeker bij: het ingetogen Red Apple metallic, het stoere Ostragrau metallic matt of het dynamische Glaciersilber metallic.



Zoals gebruikelijk bij BMW Motorrad is er ook voor de F 700 GS een ruime keuze uit opties en accessoires waarmee u uw BMW tot in de details naar eigen smaak kunt uitrusten.



Dat is de nieuwe BMW F 700 GS - de ultieme allrounder. |
| Dealerschappen: AGM, BENELLI, HONDA, KREIDLER, KYMCO, PEUGEOT, SYM, TOMOS, TURBHO, YAMAHA |
In de showroom van Langenberg Motors in Coevorden zijn meer dan 150 modellen te bewonderen.
Over zowel nieuwe als occasion motoren kan verkoper Richard u alles vertellen. Langenberg Motors is een officiële dealer van Honda, Yamaha en Suzuki en heeft motoren van alle categorieën, waaronder supersport, choppers en nog veel meer!
Rij dus even naar Coevorden!
 |
Langenberg Motors |
|
Printer 11
Coevorden
Plan de route
|
 |
0524-524977
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maakÂte deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht,
maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letterÂlijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te worÂden. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegenÂwacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor moÂtorfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en LibeÂrators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw tyÂpe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van