Omschrijving | Techniek | Betaalgemak | Verzekering | Bedrijf |
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2023
Yamaha YZ250f 2023, nieuw.
op voorraad direct leverbaar!
Actie maand Augustus !!! nu voor
7900.--
BTW motor.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
|
Motor | 1-cilinder, Vloeistofgekoeld, 4-takt, dubbel bovenliggende nokkenas, 4-kleppen |
Boring x slag | 77|53,6 |
Cilinder inhoud | 250 |
Comp. verhouding | 13.8:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | || |
Max. koppel | | |
Koppeling | Nat, meervoudige platen |
Versnellingsbak | 5 versnellingen, Constant Mesh |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 6,2 |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | Semi-dubbel wiegframe |
Vering voor | Upside-down voorvork, veerweg 310 mm |
Vering achter | Achterbrug, (Link-type veersysteem), veerweg 315 mm |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 270 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 245 mm |
Voorband | 80/100 - 21 51M |
Achterband | 100/90 - 19 57M |
Wielbasis | 1,475 |
Lengte | 2,175 |
Breedte | 825 |
Hoogte | 1,285 |
Zithoogte | 970 |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | Icon Blue |
Beschrijving | Tunen. Racen. Winnen.
Zodra het startsignaal klinkt voel je de nieuwe motor van de YZ250F met zijn sterkere prestaties in het lage en gemiddelde toerentalbereik dankzij de herziene uitlaatnokkenas. De geheel nieuwe cilinderkop met een verbeterd inlaatontwerp zorgt voor meer respons bij hogere toerentallen. En door je smartphone te gebruiken met de Power Tuner-app kun je het ideale vermogensprofiel selecteren voor optimale raceprestaties onder alle omstandigheden.
Het nieuwste chassis voelt scherper en lichter dan ooit dankzij de verfijnde stijfheid van het aluminium wiegframe met geheel nieuwe flexibele eigenschappen en herziene veringsinstellingen. Zo krijg je de ultieme combinatie van nauwkeurige prestaties in bochten en rijstabiliteit. En de nieuwe generatie Icon Blue-kuipwerk met bijpassende voor- en zijplaten geeft een radicale en frisse aanblik. Tunen. Racen. Winnen. |
| Dealerschappen: KYMCO, YAMAHA, YCF |
Hartelman motoren levert race-, weg- en crossmotoren en is dealer van Yamaha en Suzuki. In onze showroom in Hengelo (Gelderland) hebben wij altijd een ruime keuze in nieuwe en gebruikte motoren.
| Hengelo, Gelderland |
| 0575-461348 |
Wist u dat: In de motortaal "Superbike" betekent: Met de introductie van de Honda CB750 in 1968 werd het tijdperk van de superbike, de supermotorfiets, ingeluid. Voor die tijd had de CB750 een enorm vermogen. Ook opvallend was het motorblok met vier cilinders naast elkaar. Andere motormerken waaronder Suzuki (Suzuki 1100) en Kawasaki (Kawasaki 750 RS en Pilot 900) zouden snel volgen met zeer potente modellen. Een naam was nodig voor de nieuwe generatie zware motorfietsen: de superbike was officieel geboren. De ingrediënten voor een superbike zijn: veel cc’s, veel cilinders en veel vermogen. Superbikes, tot de verbeelding sprekende motorfietsen, waren er al veel langer. Superbikes uit de jaren dertig zijn bijvoorbeeld de Indian Four, een viercilinder in lijn, en de Brough-Superior 68occ, met een imposant v-twin motorblok en twee enorme vissestaartuitlaten aan één kant van de motorfiets. Voor die tijd een snelheidsmonster. De Vincent Black Shadow was in de jaren vijftig dé superbike. De Ariel Square Four met vier cilinders in carré geplaatst, geïntroduceerd in 1931, kan zich moeiteloos scharen bij de superbikes uit die jaren. Eigenlijk niets nieuws onder de zon dus, superbikes
bestonden al, maar in 1968 werd het verschijnsel nieuw leven ingeblazen. De huidige generatie superbikes zijn gespoten in oogverblindende toverbalkleuren en volledig gestroomlijnd. Een nieuwe ontwikkeling is dat steeds meer superbikes met een geringe cilinderinhoud op de markt komen. De Honda CBR250 RR , heeft weliswaar minder cc’s dan de meeste superbikes, maar is razendsnel en kan zich bijna meten met motorfietsen met een cilinderinhoud die viermaal groter is. Een speciale klasse in de wegracesport werd onder de naam superbike racing in 1971 ingevoerd onder auspiciën van het Britse motorweekblad Motorcycle News. Met racers met een cilinderinhoud van 500 tot 1000cc werden de eerste twee races op het circuit van Brands Hatch en Mallory Park verreden. De superbike race verschilde van de formule 750 series, maar er deden vaak dezelfde coureurs aan mee.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken