Nieuwsbrief:

YAMAHA  XJ 6 ABS - 2009

Garantie: Ja
23567 Km
Geel
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
yamaha - xj-6-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Yamaha XJ6 N ABS Nederlandse motorfiets!  
4.995,- of vraag vrijblijvend financiering aan!

Opties en Accessoires:
• bj. 2009
• 23.567 KM  
• ABS  
• Sliders   
• Sleutels compleet 
• Incl. volledige service beurt
• Inclusief garantie!  
• Financiering op maat
• 5 dagen Allrisk verzekering ( op aanvraag bij de koop )
 
  •  

     



    Veel enthousiasme en passie! Dat is VBM Motoren in Brabant. Wij hebben jarenlange ervaring in de motorbranche. Zo beschikt het team al ruim zeventien jaar over de nodige ervaring op het gebied van in- en verkoop van motorfietsen en het onderhoud daarvan. De passie voor motoren is omgezet naar een eigen bedrijf met werkplaats, hierdoor voorzien wij onze klanten van hoogwaardige en uitstekende service.
    Bij aanschaf van een motorfiets krijgt u gratis 5 dagen all risk verzekering. 

    Een bezichtiging bij ons is mogelijk op afspraak, of tijdens openingstijden.

    Donderdag 10:00 / 17:00
    Vrijdag        10:00 / 17:00
    Zaterdag     10:00 / 15:00 

    Daarnaast werken wij op afspraak. 

    VBM Verbeek Motoren Oirschot

    Telefoon / Whatsapp 0031622042482 

    Instagram / Facebook @VBMmotoren 






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
VBM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion