Nieuwsbrief:

VBM Motoren

Alle motoren van VBM Motoren
63 motoren gevonden
SUZUKI SV 650 XA
SUZUKI SV 650 XA
€ 6.445,- p/mnd klik hier
2017, 821 Km
HONDA VFR 1200 F DCT C-ABS
HONDA VFR 1200 F DCT C-ABS
€ 7.995,- p/mnd klik hier
2010, 31603 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2004, 30548 Km
BMW F 800 R
BMW F 800 R
€ 5.695,- p/mnd klik hier
2012, 23167 Km
HONDA CB 600 F HORNET
HONDA CB 600 F HORNET
€ 4.495,- p/mnd klik hier
2007, 21906 Km
SUZUKI GSR 600
SUZUKI GSR 600
€ 4.495,- p/mnd klik hier
2010, 12693 Km
DUCATI SCRAMBLER CLASSIC
DUCATI SCRAMBLER CLASSIC
€ 6.995,- p/mnd klik hier
2016, 11965 Km
BMW R 1200 RT ABS
BMW R 1200 RT ABS
€ 10.695,- p/mnd klik hier
2014, 72172 Km
TRIUMPH STREET TRIPLE R
TRIUMPH STREET TRIPLE R
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2012, 30849 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL STANDARD
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL STANDARD
€ 8.995,- p/mnd klik hier
2006, 83256 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 1200 C
€ 9.995,- p/mnd klik hier
2011, 21517 Km
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 17.495,- p/mnd klik hier
2019, 37546 Km
YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 650 DRAGSTAR
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2000, 10725 Km
YAMAHA FJR 1300 A
YAMAHA FJR 1300 A
€ 6.595,- p/mnd klik hier
2008, 67300 Km
SUZUKI GSF 650 SA ABS
SUZUKI GSF 650 SA ABS
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2008, 18216 Km
APRILIA SHIVER 750
APRILIA SHIVER 750
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2008, 53475 Km
HONDA PCX 125
HONDA PCX 125
€ 1.995,- p/mnd klik hier
2010, 31189 Km
HONDA GL 1800 GOLDWING ABS
HONDA GL 1800 GOLDWING ABS
€ 12.495,- p/mnd klik hier
2002, 45524 Km
DUCATI 851 STRADA
DUCATI 851 STRADA
€ 12.995,- p/mnd klik hier
1992, 54070 Km
HONDA VTR 1000 SP 1
HONDA VTR 1000 SP 1
€ 9.995,- p/mnd klik hier
2003, 40540 Km
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van VENT
© 2000 - 2025 Motoroccasion