Nieuwsbrief:

YAMAHA  WR 450 F - 2014

Garantie: Nee
13721 Km
Blauw
yamaha - wr-450-f
yamaha - wr-450-f
yamaha - wr-450-f
yamaha - wr-450-f
yamaha - wr-450-f
yamaha - wr-450-f
yamaha - wr-450-f
yamaha - wr-450-f
yamaha - wr-450-f
yamaha - wr-450-f
yamaha - wr-450-f
yamaha - wr-450-f
yamaha - wr-450-f
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Yamaha WR 450 F
- 2014
- 13721KM
- Super nette motor.
- SMpro wielen.
- Electrische start
- Nieuw Twin air filter
- Nieuw Hiflo HF140 olie filter.
- Nieuw Motul 7100 10w40
- Bij de motor zit nog een setje nieuwe Radiatior plastic.

  • U kunt contact opnemen door te bellen naar het nummer, te mailen naar info@robbemotoren.nl of een bericht te sturen via Whatsapp naar 06-30188051.
    Bekijk al onze motors op onze site!
    Wij zijn Geopend op de volgende dagen.
    Maandag     13:00 - 18:00
    Dinsdag       Gesloten
    Woensdag    9:00 - 12:00
    Donderdag  15:00 - 20:00
    Vrijdag         10:00 - 20:00
    Zaterdag      9:00 - 12:00
    Zondag        Gesloten 
    Ook op afspraak geopend


     






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Robbe Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion