Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Yamaha WR 450 F
- 2014
- 13721KM
- Super nette motor.
- SMpro wielen.
- Electrische start
- Nieuw Twin air filter
- Nieuw Hiflo HF140 olie filter.
- Nieuw Motul 7100 10w40
- Bij de motor zit nog een setje nieuwe Radiatior plastic.
U kunt contact opnemen door te bellen naar het nummer, te mailen naar info@robbemotoren.nl of een bericht te sturen via Whatsapp naar 06-30188051.
Bekijk al onze motors op onze site!
Wij zijn Geopend op de volgende dagen.
Maandag 13:00 - 18:00
Dinsdag Gesloten
Woensdag 9:00 - 12:00
Donderdag 15:00 - 20:00
Vrijdag 10:00 - 20:00
Zaterdag 9:00 - 12:00
Zondag Gesloten
Ook op afspraak geopend
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoeld, viertakt, ééncilinder, DOHC |
Boring x slag | 95|63.4 |
Cilinder inhoud | 449 |
Comp. verhouding | 12.3:1 |
Kleppen | 5 titanium kleppen, |
Brandstof toevoer | Keihin FCR-MX39/1 |
Ontsteking | CDI |
Vermogen | || |
Max. koppel | | |
Koppeling | natte meerplatenkoppeling |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch/kickstart |
Tankinhoud | 8 |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | Aluminium semi dubbel wiegframe |
Vering voor | Upside-down vork, 300 mm |
Vering achter | Achterbrug (monocross), 305 mm |
Remmen voor | Schijfrem, Ĝ250 mm |
Remmen achter | Schijfrem, Ĝ245 mm |
Voorband | 90/90-21 54R |
Achterband | 130/90-18 69R |
Wielbasis | 1500 |
Lengte | 2200 |
Breedte | 825 |
Hoogte | 1305 |
Zithoogte | 990 |
Drooggewicht | 123.3 |
Leverbare kleuren | Racing blue |
Beschrijving | De 2012 WR450F van Yamaha zit vol met geavanceerde motor- en frametechnologie voor grootse prestaties. Het hart van deze opmerkelijke motorfiets is een pittig en oerbetrouwbaar 450cc-motorblok met 5 kleppen technologie, die bekend staat om zijn grote bruikbare vermogen. En voor 2012 is deze legendarische krachtpatser uitgerust met een geavanceerd brandstofinjectiesysteem voor nog meer prestaties. De 2012 WR450F heeft nu een aanzienlijk compacter dubbel wiegframe voor scherper bochtenwerk en een betere wendbaarheid.
De prestaties van een 450cc-motorfiets gecombineerd met de wendbaarheid van een 250cc-motorfiets. Dat klinkt als een onmogelijke droom. Maar de ontwerpers van Yamaha hebben deze droom werkelijkheid gemaakt. Een compleet nieuwe enduro die het beste van twee werelden combineert. Met het nieuwe brandstofinjectiesysteem, perst het 450cc-motorblok er een overvloed aan lineair vermogen uit. Met zijn compacte afmeting, levert het nieuwe dubbele aluminium wiegframe een messcherp stuurgevoel en grote wendbaarheid. |
| Dealerschappen: AGM, GAS GAS, HUSABERG, KAWASAKI, YCF |
Robbe motoren
Alles op het gebied van MX Enduro en ATV!
 | Giessenburg, Zuid-Holland |
 | 06-30188051 |
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken