Nieuwsbrief:

KAWASAKI  KX 450 F - 2022

Garantie: Ja
80 Km
Groen
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
kawasaki - kx-450-f
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Kawasaki KX 450 F – 2022 – 80 uur – Zuiger 24 uur – Zeer nette staat

Te koop aangeboden: Kawasaki KX 450 F uit 2022. De motor heeft 80 uur gereden, met een zuiger die pas 24 uur oud is. De motor verkeert in zeer nette staat en is goed onderhouden.

Specificaties



Bouwjaar: 2022


Uren: 80 uur totaal, zuiger heeft 24 uur


Vering: HK vering afgesteld voor een rijder van 75 kilo


Staat: Motor in zeer nette staat, goed onderhouden en technisch in topvorm



De Kawasaki KX 450 F is een uitstekende keuze voor de serieuze crosser die op zoek is naar een krachtige, betrouwbare machine met uitstekende vering en prestaties.

  • Het is mogelijk om een financiering aan te vragen via onze website Robbe Motoren. De financiering wordt verzorgd in samenwerking met numotorrijden, snel en eenvoudig geregeld zodat jij binnenkort kunt rijden op jouw droommotor.

    Neem contact met ons op!
    Heb je vragen of intresse.
    Je kunt ons bereiken op de volgende manieren:
     Bellen: 06-30188051
     Mailen: info@robbemotoren.nl
     WhatsApp: 06-30188051

    Bekijk al onze motoren op onze website!

     Openingstijden van Robbe Motoren:

    Maandag: 13:00 – 18:00
    Dinsdag: Gesloten
    Woensdag: 09:00 – 12:00
    Donderdag: 15:00 – 20:00
    Vrijdag: 10:00 – 20:00
    Zaterdag: 09:00 – 12:00
    Zondag: Gesloten

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Robbe Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Mousetrap" betekent: Hefboommechaniek dat door Harley-Davidson in de periode 1952—1967 werd gebruikt bij de introductie van de handkoppeling en voetschakeling op de zware 1200CC modellen. De fabrieksaanduiding was clutch booster. Omdat het koppelingsmechanisme was ontworpen voor voetkoppeling en ongewijzigd bleef, bleek handbediening te zwaar, waarbij een sterke hulpveer en een kantelmechanisme uitkomst boden. De bijnaam mousetrap voor dit mechaniek werd ontleend aan het risico dat bij demontage bestond. Menig sleutelaar blesseerde de toppen van zijn vingers door niet te anticiperen op het omklappen van het mechaniek, wanneer het stangetje van de koppelingshevel werd verwijderd, waarmee de verankering van het mechaniek verdween. Overigens kan om dit probleem te elimineren een mousetrap eliminator worden gekocht, een hulpstuk dat het kantelmechaniek vastzet.
© 2000 - 2025 Motoroccasion