Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 9 GT + - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
Grey
Vermogen:
88 kW
Teller:
9.101 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
yamaha - tracer-9-gt--
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Met inruil verkregen orgineel nederlandse Tracer 9 gt+ (nederlandse motor)

Standaarduitrusting Tracer 9 GT+:

  • 890cc CP3-motorblok

  • Adaptieve cruisecontrol (radargebaseerd)

  • Vehicle Hold Control (hellingstartassistent)

  • Bandenspanningscontrolesysteem (TPMS)

  • 7-inch TFT-dashboard met drie weergavethema’s

  • Volledige smartphone-connectiviteit, inclusief integratie van Garmin MotoRide-app voor navigatie, muziek en telefoongesprekken

  • Matrix LED-koplampen

  • Elektronisch geregelde vering (automatische aanpassing via IMU)

  • Verwarmde handvatten

  • Bagagesysteem met drie koffers (optioneel, maar voorbereid met bevestigingspunten)

  • Lichtgewicht SpinForged-wielen met Bridgestone-banden

  • Vijf rijmodi: Sport, Street, Rain, Custom 1 en Custom 2 (instelbaar via TFT en app)

  • Nieuw verlicht schakelpaneel voor intuïtieve bediening

     

  • Ook in 2025 gaan wij naar Marokko zowel twee geasfalteerde reizen als een ALL/off-road reis!

    Zie onze website voor meer informatie of bel ons gerust!

    VOL=VOL


    www.techmoto.nl/motorreizen/ 

    Er kunnen geen rechten ontleend worden aan deze advertentie. 


    Wilt u een offerte voor onderhoud, reparatie en/of schadeherstel van uw motor?

    U kunt het werkplaatsformulier op onze website invullen, langskomen of telefonisch contact opnemen met ons. 

    Heeft u liever telefonisch contact? Wij zijn binnen openingstijden telefonisch bereikbaar. 020 845 0030| +31 6 18259807

    Openingstijden:
    Maandag: gesloten
    Dinsdag: 9:00 t/m 17:30 
    Woensdag: 9:00 t/m 17:30 
    Donderdag: 9:00 t/m 17:30
    Vrijdag: 9:00 t/m 17:30 
    Zaterdag: 9:00 t/m 17:30
    Zondag: gesloten

    Techmoto
    Pieter Braaijweg 113
    1114AJ, Amsterdam-Duivendrecht
    BTW-nummer: NL002322859B73
    KVK-nummer: 61155721

    Techmoto is een jong en dynamisch bedrijf dat de focus legt op kwalitatief hoogwaardige motoren. Alle motoren die wij aanbieden hebben geen schadeverleden, pekelschade en/of onjuiste tellerstanden. De motoren worden door een strenge inkoopprocedure volledig gecheckt op juistheid en daar nemen wij ruim de tijd voor. Techmoto geeft altijd 3 maanden garantie op alle motoren.

    In ons assortiment vind u voornamelijk BMW motoren. Wij hebben jarenlange ervaring met motoren uit dit segment en kunnen u goed begeleiden met het vinden van de juiste type motorfiets.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Techmoto
Pieter Braaijweg 113
Amsterdam-Duivendrecht
Plan de route
06-18259807
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion