Nieuwsbrief:

YAMAHA  TENERE 700 - 2022

Bouwjaar:
2022
Kleur:
Zwart
Vermogen:
54 kW
Teller:
12.363 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
yamaha - tenere-700
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
WIL U ALTIJD ALS EERSTE OP DE HOOGTE ZIJN VAN HET NIEUWE AANBOD, EN VIDEOS VAN ONZE MOTOREN BEKIJKEN? VOLG ONS DAN NU OOK OP INSTAGRAM: JVLMOTORS

Yamaha TENERE 700 ABS Voorzien van een Topkoffer, de TENERE verkeert in uitstekende staat!

Bouwjaar: 2022
kmstand: 12.363

Complete onderhoudshistorie aanwezig, Yamaha dealer onderhouden.

Al onze motoren worden geleverd met een afleverbeurt (volgens opgave fabrikant)

Momenteel staat de motor op vol vermogen, terugvoeren naar 35kw tegen een kleine meerprijs mogelijk.


Financiering mogelijk via Numotorrijden! vraag naar de mogelijkheden.

Opties:


- ABS
- USB ingang
- Bellypan zwart
- Gear indicator
- Handkappen
- LED dagrijverlichting
- LED knipperlichten voor
- LED knipperlichten achter
- Middenbok
- Yamaha Radiateurbeschermer
- Yamaha Tanktas
-Topkoffer (afneembaar)
- Windscherm

Heeft u bepaalde wensen qua opties / aanbouwonderdelen? Vraag naar de mogelijkheden en wij verzorgen voor u de motor compleet naar uw wens.

Als je op de Ténéré 700 Rally rijdt, rijd je op de ultieme Adventure-motorfiets voor off-road rijden. Aangedreven door Yamaha's bekroonde CP2-motorblok en ondergebracht in een sterk maar lichtgewicht stalen frame dat is ontworpen om het zwaarste terrein aan te kunnen, tilt de Rally de Ténéré 700 naar een nieuw niveau. Met de volledig instelbare, voor rallysport ontwikkelde vering van KYB, 255 mm grondspeling en een specificatie die is ontworpen om de motorrijder ultieme controle te geven in de meest extreme omstandigheden, is dit een motorfiets voor diegenen die willen leven zonder grenzen

Een bezichtiging is bijna altijd mogelijk op een door u gewenst tijdstip. Ook in de avond of het weekend! Wij zijn enkel op afspraak geopend, om teleurstelling te voorkomen adviseren wij u dan ook altijd even contact op te nemen.

BEZORGING OP LOCATIE MOGELIJK!

JVL Motors

Ambachtsweg 3C
5071 NS Udenhout (nabij Tilburg / Den Bosch)
+31641701543
info@jvlmotors.nl
instagram: jvlmotors




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
JVL Motors
Ambachtsweg 3c
Udenhout
Plan de route
06-41701543
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion