Nieuwsbrief:

Premium Motors


www.premiummotors.nl
055-3602034
Dealer van:Lid BOVAG

KAWASAKI, KTM, VESPA


Premium is in 2012 geboren vanuit pure passie voor motorrijden. Een jong bedrijf dus, maar dan wel met 25 jaar ervaring in de persoon van oprichter Carol Mulder. Als succesvol coureur en ervaren in- en verkoper van motoren kent hij de branche als geen ander. Carols instelling is 'positief maar niet snel tevreden'. Dit komt ten voordele van de klant terug in het DNA van Premium. Zo is 'goed' niet goed genoeg en is absolute perfectie het streven. Dat begint bij de kwaliteit van de gebruikte motoren die wij aanbieden: de beste en zodoende niet altijd de goedkoopste. Maar daar staan dan wel de beste garanties en aftersales tegenover. Afspraak is afspraak: we zeggen wat we doen en doen wat we zeggen. En dat uiteraard met een klantgerichte dosis flexibiliteit.
Alle motoren van Premium Motors
121 motoren gevonden
HONDA X-ADV
HONDA X-ADV
€ 14.990,- p/mnd klik hier
2024, 1050 Km
KAWASAKI Z900 SE PERFORMANCE
KAWASAKI Z900 SE PERFORMANCE
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2023, 2200 Km
Merkdealer
HONDA NC 750 X DCT
HONDA NC 750 X DCT
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2016, 12300 Km
BMW R 100 GS
BMW R 100 GS
€ 12.990,- p/mnd klik hier
1995, 39800 Km
KAWASAKI Z900 PERFORMANCE
KAWASAKI Z900 PERFORMANCE
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2017, 18400 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z900 50th ANNIVERSARY
KAWASAKI Z900 50th ANNIVERSARY
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2022, 2100 Km
Merkdealer
APRILIA RS 660
APRILIA RS 660
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2021, 8800 Km
HONDA CRF 1100 L AFRICA TWIN
HONDA CRF 1100 L AFRICA TWIN
€ 18.249,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
KAWASAKI VERSYS 1000 SE
KAWASAKI VERSYS 1000 SE
€ 12.990,- p/mnd klik hier
2020, 29000 Km
Merkdealer
YAMAHA TRACER 7
YAMAHA TRACER 7
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2021, 16800 Km
KAWASAKI Z900RS
KAWASAKI Z900RS
€ 12.490,- p/mnd klik hier
2024, 3500 Km
Merkdealer
KAWASAKI ELIMINATOR 500
KAWASAKI ELIMINATOR 500
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2024, 1600 Km
Merkdealer
HONDA NC 750 X
HONDA NC 750 X
€ 8.790,- p/mnd klik hier
2024, 700 Km
YAMAHA XVS 1300 A MIDNIGHT STAR
YAMAHA XVS 1300 A MIDNIGHT STAR
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2008, 15200 Km
HONDA NT 1100 DCT
HONDA NT 1100 DCT
€ 17.490,- p/mnd klik hier
2024, 6800 Km
MOTO GUZZI V 85 TT GUARDIA D'ONORE 850
MOTO GUZZI V 85 TT GUARDIA D'ONORE 850
€ 12.990,- p/mnd klik hier
2022, 4100 Km
KAWASAKI VERSYS 650
KAWASAKI VERSYS 650
€ 9.490,- p/mnd klik hier
2024, 1700 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS 650 TOURER
KAWASAKI VERSYS 650 TOURER
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2018, 7400 Km
Merkdealer
SUZUKI C 800 INTRUDER
SUZUKI C 800 INTRUDER
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2011, 3300 Km
KAWASAKI Z650
KAWASAKI Z650
€ 7.290,- p/mnd klik hier
2021, 14300 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2024 Motoroccasion