Nieuwsbrief:

YAMAHA  TENERE 700 EXPLORE - 2024

Garantie: Nee
Nieuw
TECH KAMO
yamaha - tenere-700-explore
yamaha - tenere-700-explore
yamaha - tenere-700-explore
yamaha - tenere-700-explore
yamaha - tenere-700-explore
yamaha - tenere-700-explore
yamaha - tenere-700-explore
yamaha - tenere-700-explore
yamaha - tenere-700-explore
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Garantie: Yamaha garantie 3+2

De Ténéré 700 Explore Termaat Edition nu inclusief zijkoffer set t.w.v. € 969,- !

Explore your Next Horizon.

De Ténéré 700 Explore staat op het punt om wereldreizen en internationale verkenningstochten nog toegankelijker te maken. De unieke specificatie biedt een perfecte combinatie van comfort en prestaties, inclusief KYB-voorvork en achterwielophanging met kortere veerweg, naast een hoger en breder touringscherm voor extra windbescherming.

Herziene instellingen voor de wielophanging maken de Ténéré 700 Explore nog toegankelijker dankzij een lagere zithoogte, terwijl de zijkoffersteunen voor harde of zachte koffers uit het assortiment originele Yamaha-accessoires hem ideaal maken voor langere reizen. Je hebt alleen een gevulde tank nodig en de wereld is van jou.

Incl. afleveringskosten, 3+2 jaar Yamaha fabrieksgarantie en Road Assist pechhulp.

Termaat Motoren, jouw Yamaha specialist.

= Bedrijfsinformatie =

Termaat motoren, al meer dan 80 jaar leverancier van motorplezier ! Wij hebben echt alles ! Verkoop nieuwe en gebruikte motorfietsen, onderhoud en reparatie en natuurlijk alle soorten motorkleding van top tot teen.Ook voor onderdelen en accessoires ga je naar Termaat motoren in Nijmegen !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Termaat Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2024 Motoroccasion