Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 900 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
LEGEND RED
yamaha - xsr-900
yamaha - xsr-900
yamaha - xsr-900
yamaha - xsr-900
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Garantie: Yamaha garantie 3+2

Profiteer bij Termaat Motoren nu van deze geweldige Season Starter! Ontvang bij aankoop van een nieuwe XSR 900 legend red uit onze voorraad € 1250,- shopping tegoed!



Het tegoed is te besteden bij Termaat Motoren op één of meerdere kledingartikelen of accessoires naar keuze. Het tegoed wordt verrekend met de advies verkoopprijs en is niet om te zetten in contanten.

Legend Reborn

Dit is het soort motor ets waar je in bijna elke situatie van
kunt genieten. Zijn simpele ergonomie is speciaal
ontworpen voor een open en aanpasbare rijpositie
waarmee elke rit nog aangenamer wordt. De XSR900 is op
alles voorbereid, van smalle bochtige weggetjes tot snelle
open bochten of ontspannen cruisen door de stad.
De XSR900 is gebouwd om je zintuigen te prikkelen, zodat je
bij elke rit iets speciaals kunt verwachten. Het tijdloos
gestileerde kuipwerk en de eersteklas afwerking geven je
een echte feelgood factor. Het krachtige gebrul van de
inlaat en de symfonische uitlaatgeluiden van het 890 cc CP3-
motorblok met hoog koppel zorgen ervoor dat de
adrenaline gaat stromen en je hart sneller gaat kloppen.

Deze motor is inclusief 10 dagen gratis all-risk verzekering te leveren

Incl. afleveringskosten, 3+2 jaar Yamaha fabrieksgarantie en Road Assist pechhulp.

Termaat Motoren, jouw Yamaha specialist.

= Bedrijfsinformatie =

Termaat motoren, al meer dan 80 jaar leverancier van motorplezier ! Wij hebben echt alles ! Verkoop nieuwe en gebruikte motorfietsen, onderhoud en reparatie en natuurlijk alle soorten motorkleding van top tot teen.Ook voor onderdelen en accessoires ga je naar Termaat motoren in Nijmegen !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Termaat Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion