Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 09 - 2023

Garantie: Ja
11465 Km
Blauw
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Een zeer nette compleete uitgevoerde Yamaha MT-09 uit 2023. Deze motor is afkomstig van de 1ste eigenaar. 

Bij Leidse Motoren kun je rekenen op motoren die dealer onderhouden zijn en worden geleverd met meerdere sleutels, alle benodigde boekjes en originele onderdelen. Financiering en bezorging zijn mogelijk, en je kunt je motor reserveren na een aanbetaling. Als RDW-erkende dealer bieden we bovendien de mogelijkheid om je oude motor in te ruilen.


info@leidsemotoren.nl
www.leidsemotoren.nl
+31 6 29 78 12 34
    • Financiering mogelijk
    • Bezorging mogelijk
    • Reserveren mogelijk na aanbetaling
    • RDW-erkend
    • Inruil mogelijk
    Heb je een vraag, wil je een proefrit plannen of meer weten over ons aanbod? Ons team staat klaar om je te helpen! Samen zorgen we ervoor dat je altijd met vertrouwen de weg op gaat.

    +31 6 29 78 12 34
    info@leidsemotoren.nl
    Maandag t/m zondag: 09:00 - 21:00

Opties en Accessoires:

ABS
TCS
Led achterlichten
Led dagrijverlichting
Led komplampen
Tankpad
TFT-Display
Quiksifter +-
Korte kentekenhouder
3x sleutels




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Leidse Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion