Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z900 SE - 2024

Garantie: Ja
7935 Km
Zwart,groen
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
kawasaki - z900-se
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Zeer nette Kawasaki Z900 SE Bouwjaar 2024

Merk Kawasaki 
Model Z900 SE
Bouwjaar 2024
Kilometerstand 7935
92 KW ( 125 ) PK
Prijs €10,750

Leidse motoren

Financiering is bij ons mogelijk 
Bezorgen is mogelijk 
Reserveren is mogelijk na aanbetaling 
Inruil is mogelijk 
RDW erkend 
Instagram Leidsemotoren 
Website www.leidsemotoren.nl
Neem gerust contact met ons op 0629781234
 

    • Financiering mogelijk
    • Bezorging mogelijk
    • Reserveren mogelijk na aanbetaling
    • RDW-erkend
    • Inruil mogelijk
    Heb je een vraag, wil je een proefrit plannen of meer weten over ons aanbod? Ons team staat klaar om je te helpen! Samen zorgen we ervoor dat je altijd met vertrouwen de weg op gaat.

    +31 6 29 78 12 34
    info@leidsemotoren.nl
    Maandag t/m zondag: 09:00 - 21:00

Opties en Accessoires:

Opties 

ABS
Traction Control 
Rijmodus
Gear indicator 
Verstelbare Hevels
Led knipperlichten 
Korte kentekenhouder 
KTRC 3 modussen 
Verschillende power modussen 
LCD Scherm 
Ohlins voorvork & Achterveer 
Brembo Remklauwen 
Front wing
Valbeugels Beide kanten 
Tankpad
Kawasaki Tankpad




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Leidse Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion