Nieuwsbrief:

YAMAHA  FJR 1300 AE - 2017

Garantie: Ja
30139 Km
Antraciet
yamaha - fjr-1300-ae
yamaha - fjr-1300-ae
yamaha - fjr-1300-ae
yamaha - fjr-1300-ae
yamaha - fjr-1300-ae
yamaha - fjr-1300-ae
yamaha - fjr-1300-ae
yamaha - fjr-1300-ae
yamaha - fjr-1300-ae
yamaha - fjr-1300-ae
yamaha - fjr-1300-ae
yamaha - fjr-1300-ae
yamaha - fjr-1300-ae
yamaha - fjr-1300-ae
yamaha - fjr-1300-ae
yamaha - fjr-1300-ae
yamaha - fjr-1300-ae
yamaha - fjr-1300-ae
yamaha - fjr-1300-ae
yamaha - fjr-1300-ae
yamaha - fjr-1300-ae
yamaha - fjr-1300-ae
yamaha - fjr-1300-ae
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
YAMAHA FJR 1300 AE 

Bouwjaar 2017

km stand 30139

Nederlandse motor,  1 eigenaar  ,alle boekjes en sleutels aanwezig

deze motor is door ons voorzien van een beurt 

3 maanden garantie

nieuwe originele kofferset (nooit gebruikt)
Garmin navigatiehouder met slot
doorzichtige bescherm folie op kuip en koffers
aansluiting optimate lader
Hyperpro vering
spiegelverbreders
stuurverhogers
elektronisch windscherm
elektronische vering

Inruil is mogelijk
 
  • Deze motor wordt afgeleverd met een beurt ( geen extra kosten )

    Inruil en financiering mogeliijk.

    Altijd incl. 7 dagen gratis allrisk verzekering.

    3 maanden garantie 

    Otomoto is dé motorzaak en autogarage in Ten Boer, nabij Groningen. Bij ons kunt u terecht voor motorverkoop, auto- en motoronderhoud, reparaties en winterstalling. Daarnaast beschikken we over een moderne wasstraat en wasbox voor een complete verzorging van uw voertuig. Wij helpen klanten uit Ten Boer, Groningen en omstreken met alles voor hun motor of auto – snel, vakkundig en persoonlijk

    www.otomoto.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Otomoto
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion