Nieuwsbrief:

Otomoto

Otomoto is een garagebedrijf in Ten Boer voor onderhoud en reparatie van alle merken auto's en motoren. Ook voor de in- en verkoop van motoren, voor de verkoop van motorkleding en voor winterstalling van uw motor kunt u bij ons terecht. • Onderhoud en reparatie van alle merken • Pechservice • Winterstalling • Revisie • Gratis halen en brengen van uw motor binnen een straal van 25 km • Een leenmotor als uw motor gerepareerd wordt • Motorkleding en helmen
Alle motoren van Otomoto
48 motoren gevonden
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
SUZUKI VS 1400 INTRUDER
€ 3.450,- p/mnd klik hier
1993, 27665 Mls
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
€ 8.500,- p/mnd klik hier
2010, 67870 Km
BMW R 1200 RT LC
BMW R 1200 RT LC
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2015, 70325 Km
KTM 1290 SUPER DUKE R
KTM 1290 SUPER DUKE R
€ 10.250,- p/mnd klik hier
2018, 25263 Km
YAMAHA TRACER 700
YAMAHA TRACER 700
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2016, 40345 Km
SUZUKI GSF 1250 A
SUZUKI GSF 1250 A
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2007, 36352 Km
KTM 890 ADVENTURE
KTM 890 ADVENTURE
€ 11.450,- € 11.750,- p/mnd klik hier
2022, 21098 Km
KTM 990 SUPERMOTO T
KTM 990 SUPERMOTO T
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2011, 38895 Km
KTM 690 SUPERMOTO
KTM 690 SUPERMOTO
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2007, 37074 Km
HONDA CB 1000 R
HONDA CB 1000 R
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2022, 6972 Km
BMW R 1200 RT
BMW R 1200 RT
€ 6.750,- p/mnd klik hier
2008, 54637 Km
HONDA F6 C  GL 1500 VALKYRIE
HONDA F6 C GL 1500 VALKYRIE
€ 6.250,- p/mnd klik hier
1997, 46989 Mls
SUZUKI SV 650 XA
SUZUKI SV 650 XA
€ 6.650,- p/mnd klik hier
2020, 8458 Km
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
€ 6.500,- p/mnd klik hier
2007, 42425 Mls
DUCATI MONSTER 797
DUCATI MONSTER 797
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2018, 4540 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE RS
TRIUMPH SPEED TRIPLE RS
€ 11.250,- p/mnd klik hier
2018, 34307 Km
MV AGUSTA BRUTALE 800
MV AGUSTA BRUTALE 800
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2015, 33884 Km
KTM 390 DUKE ABS
KTM 390 DUKE ABS
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2016, 12487 Km
MOTO GUZZI V 7 III ROUGH
MOTO GUZZI V 7 III ROUGH
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2018, 20296 Km
DUCATI 796 HYPERMOTARD
DUCATI 796 HYPERMOTARD
€ 6.300,- p/mnd klik hier
2010, 27328 Km
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion