Nieuwsbrief:

VESPA  GTV OFFICINA 8 310 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Zwart
Vermogen:
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
vespa - gtv-officina-8-310
vespa - gtv-officina-8-310
vespa - gtv-officina-8-310
vespa - gtv-officina-8-310
vespa - gtv-officina-8-310
vespa - gtv-officina-8-310
vespa - gtv-officina-8-310
vespa - gtv-officina-8-310
vespa - gtv-officina-8-310
vespa - gtv-officina-8-310
vespa - gtv-officina-8-310
vespa - gtv-officina-8-310
vespa - gtv-officina-8-310
vespa - gtv-officina-8-310
vespa - gtv-officina-8-310
vespa - gtv-officina-8-310
vespa - gtv-officina-8-310
vespa - gtv-officina-8-310
vespa - gtv-officina-8-310
vespa - gtv-officina-8-310
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Deze zomer profiteer je van spectaculaire kortingen op alle 2025 Vespa's! Of je nu kiest voor een stijlvolle bromscooter, een krachtige motorscooter of een fluisterstille elektrische Vespa — in juli en augustus ontvang je minimaal €500,- korting, oplopend tot maar liefst €750,-.

Alle actie modellen (meer dan 20 stuks) zijn uit voorraad leverbaar, dus je kunt meteen de weg op. Zomerdeal gemist? Dan rij je er misschien wel achteraan.

Bel snel of kom langs, en scoor jouw Vespa met voordeel!

Bekijk onze website voor actuele voorraad en prijzen.

Gts 310 super
Gts 310 supersport
Gtv 310
Gtv 310 officina 8

Primavera 50 45km/h
Sprint        50 45 km/h
Elettrica         45km/h



 

  • Moto Veda
    Galvanistraat 55
    6716 AE Ede
    Telefoon: 0318-625625
    Mail: info@motoveda.nl
    Website: www.motoveda.nl






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MotoVeda
Galvanistraat 55
Ede
Plan de route
0318-625625
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1960 - 1960 250 cc Aermacchi Ala d oro - Harley-Davidson neemt over. De eerste van deze 250 s, het zogenaamde Golden Wing model, had nog steeds de 62 mm bij 72 mm boring en slag van de Chimera, had een vier-versnellings schakelbak en produceerde 22 pk bij 8,000 toeren. Een van de meest zichtbare veranderingen was de wijziging in wieldiameter van 17 inch naar 18 inch. De lage initiƫle kosten van de Golden Wing, tesamen met het gebruiksvriendelijke onderhoud en goede logistieke ondersteuning van de reserve-onderdelen maakten het een immens poulaire machine voor de private racer. Het bewees zichzelf dan ook in korte tijd op korte bochtige circuits waar het gunstige gewicht en goede acceleratie hun vruchten afwierp. Geen twijfel mogelijk, het internationale succes van deze machine plus de prestaties op eigen bodem (Lanfranco Angelini werd vijf keer Italiaans kampioen op een Aermacchi) hebben zeker bijgedragen aan het feit dat Harley-Davidson participeerde met een 50/50 aandeel met dit Varees bedrijf. Door een grote belangstelling in the U.S.A. voor snelle en lichte sportmodellen werd het voor Amerika s grootste fabrikant duidelijk snel te moeten reageren op dit gat in de modellenlijn om hun marktaandeel te behouden. De samenwerking met Aermacchi verliep succesvol waarbij steeds meer produkten de Atlantische oceaan over staken. Op het einde van 1960 vergroote Harley-Davidson haar aandeel en werd hierdoor eigenaar van het Italiaanse merk. Op dat moment produceerde men al voor 75 procent voor de Amerikaanse markt. Hieronder ook een, nu wereldberoemde, motorscooter, de Topper . Deze was uitgerust met een trekkoord startmechanisme die u wellicht kent van de grasmaaier.
© 2000 - 2025 Motoroccasion