Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
VESPA GTS SUPER 300
VESPA GTS SUPER 300
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2008, 9286 Km
VESPA GTS 300 SUPER
VESPA GTS 300 SUPER
€ 3.490,- p/mnd klik hier
2009, 10815 Km
Merkdealer
VESPA GTS 300
VESPA GTS 300
€ 4.595,- p/mnd klik hier
2012, 18297 Km
VESPA GTS 300 TOURING
VESPA GTS 300 TOURING
€ 3.599,- p/mnd klik hier
2014, 10540 Km
Merkdealer
VESPA GTS 300
VESPA GTS 300
€ 5.200,- p/mnd klik hier
2018, 9858 Km
VESPA GTS 300 ABS
VESPA GTS 300 ABS
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2019, 31349 Km
VESPA GTS SUPER TECH 300
VESPA GTS SUPER TECH 300
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2020, 3237 Km
VESPA GTS 300 ABS
VESPA GTS 300 ABS
€ 5.799,- p/mnd klik hier
2020, 8813 Km
VESPA GTS 300 TOURING
VESPA GTS 300 TOURING
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2020, Nieuw
VESPA GTS 300 SUPER
VESPA GTS 300 SUPER
€ 5.390,- p/mnd klik hier
2021, 2415 Km
VESPA GTS 300 HPE
VESPA GTS 300 HPE
€ 5.795,- p/mnd klik hier
2021, 4742 Km
VESPA GTS 300 SUPER SPORT
VESPA GTS 300 SUPER SPORT
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2021, 3246 Km
VESPA GTS 300 HPE
VESPA GTS 300 HPE
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2021, 2916 Km
VESPA GTS 300
VESPA GTS 300
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2022, 11265 Km
VESPA GTS 300 SUPER
VESPA GTS 300 SUPER
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2022, 1580 Km
VESPA GTS 300 SUPER
VESPA GTS 300 SUPER
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2022, 4800 Km
Merkdealer
VESPA GTS SUPER TECH 300
VESPA GTS SUPER TECH 300
€ 5.995,- p/mnd klik hier
2022, 1682 Km
VESPA GTS 300 SUPER SPORT
VESPA GTS 300 SUPER SPORT
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2022, 3500 Km
VESPA GTS 300 HPE
VESPA GTS 300 HPE
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
VESPA GTS 300 SUPER
VESPA GTS 300 SUPER
€ 6.699,- p/mnd klik hier
2022, Nieuw
Wist u dat: In de motortaal "Balhoofd" betekent: Korte buis aan de kop van het motorfietsframe, waar­in de voorvork draait. Een balhoofd wordt in een driehoeks-constructie aan het frame gelast en bestaat uit een stalen pijp of gietstuk, daar waar de buizen van het frame samenkomen. Het balhoofd staat altijd onder een hoek, om het voorwiel een Vlucht te verschaffen, waardoor bochten kunnen worden ge­nomen zonder het gevoel te krijgen om te vallen.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van VESPA
© 2000 - 2025 Motoroccasion