Nieuwsbrief:

VESPA  GTS 300 SUPER SPORT - 2022

Garantie: Ja
Nieuw
Wit, Donkerblauw, Grijs
vespa - gts-300-super-sport
vespa - gts-300-super-sport
vespa - gts-300-super-sport
vespa - gts-300-super-sport
vespa - gts-300-super-sport
vespa - gts-300-super-sport
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Met de GTS zet Vespa een scooter neer die niet alleen in de stad op zijn plek is. Ook buitenwegen of Italiaanse bergen zijn geen probleem. Met zijn sportieve ontwerp is de Vespa GTS 300 Super Sport HPE een typisch voorbeeld van de stijl, het gebruiksgemak, de veiligheid en de kracht van het merk. De Vespa GTS 300 Super sport pronkt met een ultramoderne, krachtige 4-klep vloeistofgekoelde motor met elektronische injectie die voldoet aan de Euro4-normen. De nieuwe HPE techniek (high perfomance engine) maakt de Vespa Super sport motorisch helemaal een motorscooter van deze tijd! De Vespa onderscheidt zich door zijn uiterst flexibele, grote motor. Met de GTS 300 Super Sport * ben je echt snel weg zodra het licht op groen springt. 

Prijs All-in.
- U kunt de motor al leasen vanaf  € 144.14* per maand.
- Betiteld als Piaggio Prime Dealer van Nederland
- 100% klanttevredenheid zie onze recensies op onze website
 
Wilt u het rijden op een Vespa GTS ervaren? Dat kan, wij hebben elke zaterdag demo dag!
U kunt zich per mail of via onze WhatsApp service aanmelden voor een test rit.
Voor meer informatie verwijzen wij u door naar onze website www.euro-motor.nl,.
 
Euro-Motor Hoevelaken.
Oosterdorpsstraat 113
3871 AC Hoevelaken
Tel: 033-2530660
WhatsApp service: 06-51951690
Mail: info@euro-motor.nl
 




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Euro-Motor
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2024 Motoroccasion