Nieuwsbrief:

VESPA  GTS SUPER TECH 300 - 2022

Bouwjaar:
2022
Kleur:
Mat zwart
Vermogen:
17 kW
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A2
Garantie:
Ja
vespa - gts-super-tech-300
vespa - gts-super-tech-300
vespa - gts-super-tech-300
vespa - gts-super-tech-300
vespa - gts-super-tech-300
vespa - gts-super-tech-300
vespa - gts-super-tech-300
vespa - gts-super-tech-300
vespa - gts-super-tech-300
vespa - gts-super-tech-300
vespa - gts-super-tech-300
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De Vespa GTS 300 Super Tech wordt aangedragen door de meest recente uitvoering van de 300 cc 4-takt één cilinder met 4 kleppen, vloeistofkoeling en elektronische brandstofinspuiting. Deze 300 HPE (High Performance Engine) is de krachtigste Vespa-motor ooit! De Vespa koppelt een hoog prestatieniveau met een laag brandstof verbruik. Zijn vermogen van 17,5, kW/23,8 pk bij 8250 toeren staat garant voor een superieure souplesse bij snelheid.

De Vespa GTS 300 HPE Super Tech is voorzien van een MIA connectiviteitssysteem, een 4,3" full collor TFT-scherm, zwarte velgen en gele details.


-incl: 24 Maanden Piaggio Prime Dealer garantie.
- Betiteld als Piaggio Prime Dealer van Nederland
- 100% klanttevredenheid zie onze recensies op internet.
 
Wilt u het rijden op een Vespa GTS ervaren? Dat kan, wij hebben elke zaterdag demo dag!
U kunt zich per mail of via onze WhatsApp service aanmelden voor een test rit.
Voor meer informatie verwijzen wij u door naar onze website www.euro-motor.nl,.
 
Euro-Motor Hoevelaken.
Oosterdorpsstraat 113
3871 AC Hoevelaken
Tel: 033-2530660
WhatsApp service: 06-51951690
Mail: info@euro-motor.nl
Mail: euro-motor@planet.nl
Openingstijden: Woensdag t/m vrijdag 9:00 t/m 18:00.
Maandag/Dinsdag open op afspraak.


-Euromotor Hoevelaken is de Piaggio MP3 Prime dealer van Nederland.  U kunt bij ons terecht voor onderhoud, nieuwe voertuigen, Occasions,    onderdelen, accessoires, kleding en helmen.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Euro-Motor
Oosterdorpstraat 113-A
Hoevelaken
Plan de route
033-2530660
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion