Nieuwsbrief:

TRIUMPH  STREET TRIPLE 675 - 2014

€ 6.750,- € 7.950,-
Garantie: Ja
14878 Km
Rood,Zwart
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
triumph - street-triple-675
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuwstaat Nederlands geleverde TRIUMPH STREET TRIPLE 675, Perfect onderhouden, sportdemper en weinig kilometers op de teller.
Motorfiets komt van de eerste eigenaar!

Bouwjaar 2014
Tellerstand 14878
Sleutelset compleet

Voorzien van:
  • Scorpion sport uitlaat (gave sound)
  • Evotech korte kentekenplaathouder met LED verlichting 
  • Verbeterde vering 
motor staat op nagenoeg nieuwe banden en heeft dit seizoen onderhoud gehad.

Kortom deze motorfiets staat opstapklaar, neem nu contact op!

Prijs €6750.-
  • incl 6 maanden garantie
  • Incl gratis tenaamstellen 
  • Incl 10 dagen gratis ALLRISK verzekering 
Inruil? Ja, graag.

  • Garantie is mogelijk in overleg.  Net niet genoeg geld, of liever een deel financieren? Geen enkel probleem. Snel geregeld via numotorrijden.nl of via de website van motoroccasion en via de betreffende advertentie op het kopje betaalgemak te klikken. Vragen? Bel!

    Voor vragen of het maken van een afspraak kun je gerust bellen met tel 06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2024 Motoroccasion