Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 650 ABS - 2014

Bouwjaar:
2014
Kleur:
Zwart, zilver
Vermogen:
50 kW
Teller:
34.552 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze originele Nederlandse motorfiets staat sinds 2014 op kenteken, heeft een maximum vermogen van 52 kW (71 PK) en een cilinderinhoud van 645 cc.
Het verbruik van deze motorfiets is gemiddeld 4,1 liter per 100 km en hij weegt 199 kg.

Bouwjaar: 2014
Tellerstand: 34552

Super goed lopende en goedrijdende machine.

Garantie geen enkel probleem, wij staan achter onze motoren.

De motor verkeerd in goede staat van onderhoud en staat op goede Bridgestone banden.
Remblokken etc verkeren in goede staat.

Extra's:
Givi patended verstelbare windscherm
Givi topkoffer
Led verlichting
Led dagrijverlichting
Gecoate valbeugels
Handkappen
Scotoiler

Motor is compleet met 3 originele sleutels.
Motor start direct, rijd perfect en loopt als een zonnetje. Ook alle elektra en verlichting is werkend.

Kortom deze DL 650 V-strom staat klaar voor jou, neem nu contact op!

Prijs €5650.-

Prijs is inclusief 1 week allrisk  voorlopige dekking en vervolgens 1 maand gratis verzekering. Geheel vrijblijvend annuleren / dekking naar keuze.
Inruil motor? geen probleem.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Louwsma Motoren
Eigen Haard 63
Balk
Plan de route
06-50266464
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion