Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 650 ABS - 2014

Garantie: Ja
34552 Km
Zwart, zilver
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
suzuki - v-strom-dl-650-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze originele Nederlandse motorfiets staat sinds 2014 op kenteken, heeft een maximum vermogen van 52 kW (71 PK) en een cilinderinhoud van 645 cc.
Het verbruik van deze motorfiets is gemiddeld 4,1 liter per 100 km en hij weegt 199 kg.

Bouwjaar: 2014
Tellerstand: 34552

Super goed lopende en goedrijdende machine.

Garantie geen enkel probleem, wij staan achter onze motoren.

De motor verkeerd in goede staat van onderhoud en staat op goede Bridgestone banden.
Remblokken etc verkeren in goede staat.

Extra's:
Givi patended verstelbare windscherm
Givi topkoffer
Led verlichting
Led dagrijverlichting
Gecoate valbeugels
Handkappen
Scotoiler

Motor is compleet met 3 originele sleutels.
Motor start direct, rijd perfect en loopt als een zonnetje. Ook alle elektra en verlichting is werkend.

Kortom deze DL 650 V-strom staat klaar voor jou, neem nu contact op!

Prijs €5650.-

Prijs is inclusief 1 week allrisk  voorlopige dekking en vervolgens 1 maand gratis verzekering. Geheel vrijblijvend annuleren / dekking naar keuze.
Inruil motor? geen probleem.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1926 - Er worden nu ook teardrop-vormige benzinetanks op alle modellen gemonteerd. Sinds 1918 worden er weer 1-cilinders gemaakt (tot 1935), de Flathead 21 (21 cubic inches inhoud). Het Model W is nooit goed in de Verenigde Staten verkocht en de verwachte toename in motortrijders die zouden gaan rijden op Sport Twins bleek niet uit te komen. In 1920, een jaar na de introductie van de model W, begon Indian met het aanbieden van hun Scout, die vergelijkbaar in grootte was, maar sneller en veel populairder. Het model W zou meer kosten dan een tweedehands Ford T model en ongeveer negen tiende van de kosten van de Harley-Davidson een liter V-Twin motor, waardoor het aantrekkelijk noch als basis het vervoer, noch als een sportieve auto. Hoewel het model W goed verkocht in Europa beëindigde Harley-Davidson in 1923 de productie om zich meer te richten op hun eencilinder modellen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion