Nieuwsbrief:

TRIUMPH  STREET SCRAMBLER - 2018

Bouwjaar:
2018
Kleur:
Groen
Vermogen:
Teller:
25.832 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
triumph - street-scrambler
triumph - street-scrambler
triumph - street-scrambler
triumph - street-scrambler
triumph - street-scrambler
triumph - street-scrambler
triumph - street-scrambler
triumph - street-scrambler
triumph - street-scrambler
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Triumph Street Scrambler (2018) – Met Bekende Historie!

 

Ben je op zoek naar een motor met karakter, een tijdloze stijl en een bewezen achtergrond? Bij Motorcentrum Deventer hebben we een prachtige Triumph Street Scrambler uit 2018 beschikbaar, met 25.832 kilometer op de teller!

Deze specifieke Street Scrambler is voor ons geen onbekende. We hebben deze motor eerder aan een trotse eigenaar verkocht en hebben hem bovendien al die tijd in onderhoud gehad in onze professionele werkplaats. Dit betekent dat je een motor koopt waarvan de historie volledig bekend en aantoonbaar is, en die met de juiste zorg is behandeld.

De Triumph Street Scrambler is de perfecte mix van klassieke looks en moderne prestaties. Met zijn iconische hooggeplaatste uitlaat, brede stuur en robuuste uitstraling is hij net zo thuis in de stad als op avontuurlijke landwegen. Het soepele en koppelrijke 900cc parallel-twin blok levert ruim voldoende vermogen voor een dynamische rijervaring, terwijl de comfortabele zithouding en de hoogwaardige afwerking zorgen voor puur rijplezier.

inruil en financiering mogelijk
De motor staat in de vestiging Deventer




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Motorcentrum Deventer
Smeenkhof 13
Deventer
Plan de route
0570-656006
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 2004 - Het eerste model, de K 1200 S uit 2004, perste er al 167 pk uit en vestigde een werelduurrecord. De zeer sterk hellende cilinders zorgden dat het zwaartepunt laag kon blijven, maar er waren ook veel technieken uit de BMW Formule 1 motor overgenomen, waaronder de holle nokkenassen en het speciale smeersysteem. Er kwam een GT versie, maar ook een meer "streetfighter" achtig model, de K 1200 R, die zonder meer "ruig" te noemen was. Met deze nieuwe serie betrad BMW een strijdperk dat het in de jaren dertig verlaten had: de pk-race. In deze periode waren rembekrachtiging, Integral ABS, elektrisch instelbare veersystemen en tractiecontrole deels standaard, deels als optie leverbaar. Het BMW duolever verving op deze serie het telelever systeem.
© 2000 - 2025 Motoroccasion