Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TRIPLE 1200 RR - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
GRIJS
triumph - speed-triple-1200-rr
triumph - speed-triple-1200-rr
triumph - speed-triple-1200-rr
triumph - speed-triple-1200-rr
triumph - speed-triple-1200-rr
triumph - speed-triple-1200-rr
triumph - speed-triple-1200-rr
triumph - speed-triple-1200-rr
triumph - speed-triple-1200-rr
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Garantie: TLM'S Limited Editions
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 500 afleverkosten.

Dit is je kans om een van de
zeldzaamste en gelimiteerde Speed
Triple 1200 RR Breitling-edities te
bezitten, met slechts 270 fietsen
wereldwijd! Aandacht voor detail op
zijn best o.a. met talrijke
Breitling-logo's, Akrapovic-uitlaat,
carbon onderdelen en scrolling LED
knipperlichten. Daarnaast heb je de
mogelijkheid om een bijbehorende
Breitling aan te schaffen en te laten
graveren met hetzelfde serienummer.
Neem contact met ons
op om er zeker van te zijn dat je er
eentje te pakken krijgt!

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2024 Motoroccasion